W grudniu agencja reklamowa AdStone przedłużyła umowę na obsługę marki Mardom Home w Internecie. Od czerwca zajęła się wdrażaniem w życie nowej strategii komunikacji w social mediach. Dzięki spójnym i systematycznym działaniom, przez pół roku fanpage Mardom Home niemal 4-krotnie zwiększył liczbę fanów. Profil ma za zadanie skupiać miłośników architektury wnętrz, którzy szukają nie tylko inspiracji, lecz również wysokiej jakości produktów do dekoracji okien – rolet, żaluzji, karniszy, a także tekstyliów.

AdStone prezentuje nowoczesne aranżacje wnętrz, zgodne z upodobaniami Polaków. Dzięki nim kreuje wizerunek Mardom Home jako specjalisty w dziedzinie wyposażania mieszkań w funkcjonalne, a zarazem niezbędne przedmioty. Producent dekoracji okiennych jest zadowolony ze współpracy, dlatego postanowił od grudnia powierzyć agencji opiekę nad fanpagem marki Prime by Mardom, która skierowana jest do sektora B2B.

Mardom Home: https://www.facebook.com/Mardompl/
Prime by Mardom: https://www.facebook.com/mardomprime/
AdStone: https://www.facebook.com/AdStoneGroup/

 

Mardom Home