Z dniem 10 kwietnia nastąpi zmiana w Zarządzie spółki market-Detal. Nowym prezesem będzie Artur Góralczyk, przejmuje on obowiązki Artura Kasnera, który powraca do Rady Nadzorczej. Nowy prezes związany jest z firmą od ośmiu lat, jako członek Zarządu ds. Ekspansji, Zarządzania Nieruchomościami i Inwestycji oraz Finansów i Księgowości. Planuje kontynuować strategię biznesową i politykę personalną firmy, którą współtworzył.

Artur Kasner prezes spółki market-Detal, która jest właścicielem sieci supermarketów Mila, po intensywnym okresie pracy nad uruchomieniem sieci supermarketów Mila, powraca do Rady Nadzorczej, gdzie będzie nadzorował kontynuację prac nad dalszym rozwojem firmy.

Zakańcza to pierwszy etap projektu, na który złożyło się wiele elementów, takich jak opracowanie nowej strategii marketingowej, przeprowadzenie negocjacji handlowych z partnerami, wybudowanie Centrum Logistycznego w Krągoli, oraz implementacja nowoczesnych systemów informatycznych. W tym celu firma zbudowała strategiczne działy, takie jak Marketing, Dział Zakupów oraz Pion Logistyczny.

Na stanowisko prezesa powołany został Artur Góralczyk. Nowy prezes obejmie swoją funkcję z dniem 10 kwietna br., a na ten moment zaczyna pełnić rolę wiceprezesa Zarządu.

Artur Góralczyk jest związany ze spółką market-Detal od ośmiu lat, jako członek Zarządu ds. Ekspansji, Zarządzania Nieruchomościami i Inwestycji oraz Finansów i Księgowości. W branży FMCG ma 20-letnie doświadczenie, które nabył w firmach takich jak Jeronimo Martins Polska i Plus Discount.

Artur Góralczyk był mocno zaangażowany w każdy etap tworzenia nowej sieci. Współtworzył plan biznesowy, odpowiadał za budowę nowoczesnego Centrum Logistycznego w Krągoli, zrealizowaną w zaledwie siedem miesięcy oraz nadzorował proces rebrandingu wszystkich 167 sklepów.

Objęcie funkcji jest dla mnie wyjątkowo motywujące, przez fakt mojej wewnętrznej zgodności z dotychczasowym podejściem Artura Kasnera do prowadzenia biznesu. Firma market-Detal istnieje 17 lat na rynku, a ostatnie zmiany wprowadzają ją na tor jeszcze dynamiczniejszego rozwoju. Moim celem jest zbudowanie silnej i uwielbianej marki supermarketów Mila, który zrealizuję dzięki wychodzeniu naprzeciw najważniejszym potrzebom klientów. Bardzo ważna jest dla mnie rola ludzi w firmie, dlatego będę kontynuował politykę personalną – mówi Artur Góralczyk, wiceprezes spółki market-Detal.

Spółka market-Detal posiada obecnie 170 sklepów i zatrudnia blisko 5 500 osób oraz planuje dynamiczny rozwój w najbliższych latach. Rocznie powstawać będzie ponad 30 sklepów.

***

Spółka market-Detal posiada wieloletnie doświadczenie w handlu detalicznym. Firma posiada obecnie 170 sklepów na terenie całego kraju i planuje dynamiczny rozwój chcąc otwierać ponad 30 nowych sklepów rocznie. Supermarkety MILA oferują bogaty asortyment świeżych warzyw i owoców, wędlin, mięs i różnorodnych serów oraz ciast. Oprócz szerokiej i wysokiej jakości oferty, dostępne są produkty regionalne i zdrowe. MILA stawia na rzetelną, przyjazną i miłą obsługę. Stąd hasło: „Zakupy, aż miło!”, które jest zobowiązaniem wobec klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci MILA to przyjemność i lekkość w robieniu codziennych zakupów spożywczych.