Biuletyn Obsługi Klienta dołączył do grona patronów medialnych Konkursu „Złota Słuchawka” 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem Konkursu jest promocja najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania jednostkami typu call/contact center oraz firm  i osób odpowiedzialnych za budowanie profesjonalizmu i pozytywnego wizerunku tej branży.

W najnowszym wydaniu Biuletynu (BOK 3-4/2018) publikujemy wywiad z Marcinem Sosnowskim, Przewodniczącym Jury Konkursu. „…Celem (…) jest promocja najwyższych standardów działania w zakresie marketingowej i obsługowej komunikacji z klientami realizowanej poprzez zdalne kanały kontaktu. Chcemy wybierać i pokazywać te firmy i tych ludzi, którzy doskonalą sposób komunikacji z rynkiem mając na uwadze zarówno etykę i rzetelność postępowania wobec klienta, jak i cele biznesowe organizacji…” – mówi Marcin Sosnowski.

W najnowszym Biuletynie zastanawiamy się też nad tym czy i gdzie są granice w obsłudze klienta
i jaki wpływ na procesy obsługowe może mieć zarzadzanie organizacją.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu obsługi Klienta dostępne są pod adresem:

http://www.customercare.com.pl/wydawnictwaccms/2018.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Wydawnictwa CCMS. CCMS jest firmą świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.: 780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/BOK.customercare/