W pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego – w nowej formule, numeru Biuletynu Obsługi Klienta. Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center.

Tematyka Biuletynu, oprócz typowych zagadnień związanych z komórkami obsługi klienta (DOK, BOK, T-BOK) stara się także uwzględniać istotne problemy wpływające na całokształt funkcjonowania organizacji. Na ocenę dokonaną przez klienta zawsze będzie miał bowiem wpływ całokształt doznań wynikających z kontaktu z marką/produktem. Dział obsługi klienta jest więc w tym znaczeniu tylko jednym z ogniw – niewątpliwie bardzo istotnym, które odpowiadają za budowanie relacji z klientem. Na łamach Biuletynu poruszane są więc także zagadnienia związane z nowoczesną komunikacją z rynkiem – public relations i reklamą, zarządzaniem, budżetowaniem czy szkoleniami. W centrum uwagi pozostaje jednak zawsze klient.

Adresatami BOK jest przede wszystkim grupa osób zawodowo związanych z obszarem Customer Experience/Customer Experience Management. Są to pracownicy DOK, BOK, T-BOK, działów sprzedaży, reklamacji, wsparcia  – specjaliści i eksperci oraz kadra zarządzająca.

Prenumerata elektronicznej wersji Biuletynu Obsługi Klienta jest darmowa. Wymaga jedynie wypełnienia formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem:

http://www.customercare.com.pl/wydawnictwaccms/2018.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Wydawnictwa CCMS. CCMS jest firmą świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.: 780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl

 

www.facebook.com/BOK.customercare/