Richard Branson, właściciel Virgin Group, zbiera sojuszników do Global Goals Alliance – wirtualnej, globalnej armii, mające na celu walkę z największymi problemami obecnego świata m.in. takimi jak głód, zanieczyszczenie środowiska, nierówności społeczne czy bieda. To międzynarodowa kampania, zainicjowana przez fundację Virgin Unite, w której weźmie również udział Virgin Mobile Polska.

#TellEveryone to oficjalny hasztag inicjatywy, w którą firmy z grupy Virgin chciałyby zaangażować jak największą liczbę osób z całego świata – nie tylko swoich przedstawicieli, media, gwiazdy czy liderów opinii, ale całe społeczeństwo.

Grażyna Piotrowska-Oliwa_avatar

Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalne przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnych celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji. Wspierając inicjatywę nawet takimi małymi gestami każdy staje się superbohaterem w wirtualnym świecie, aby wpłynąć na realne zmiany na Ziemi.

Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny.

W Polsce swoje awatary wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska

Kampania Global Goals Alliance to z inicjatywa mająca szczytny cel, ale przy okazji również świetna zabawa. Mam nadzieję, że dzięki takim niestandardowym działaniom, o 17 globalnych celach ONZ usłyszy jak największa liczba osób. Pozwoli to zbudować pozytywny ruch w sieci, który następnie przełoży się na realne działania w rzeczywistości. Gorąco zachęcam do angażowania się w akcję i pokazywania innym, jak wiele mamy jeszcze przed sobą do zrobienia, pod    kreślając zarazem realność tego celu, kiedy połączymy swoje siły – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

Każde nawet najdrobniejsze wsparcie jest ważne i wpływa na szerzenie świadomości, że skrajna bieda może zostać rozwiązana, zmiany klimatyczne – powstrzymane, a nierówności między ludźmi – zniwelowanie.

Siedemnaście globalnych celów ONZ:

  • Brak ubóstwa
  • Brak głodu
  • Dbałość o zdrowie
  • Odpowiednia edukacja
  • Równość płciowa
  • Czysta woda i dostęp do sanitariatów
  • Nowoczesna energia dla wszystkich
  • Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
  • Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
  • Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
  • Miasta przyjazne dla środowiska
  • Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
  • Ograniczenie zmian klimatycznych
  • Życie pod wodą
  • Życie na lądzie
  • Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
  • Partnerstwo dla globalnych celów.

7-dniowa kampania Global Goals Allience będzie trwała od 26. września do 3. października.

Więcej informacji o projekcie oraz aplikacja dostępne są na:

www.globalgoalsalliance.org

***

Virgin Mobile to jeden z największych i najpopularniejszych operatorów telefonii komórkowej na świecie, będący częścią Virgin – międzynarodowej grupy inwestycyjnej, założonej w 1970 roku przez Sir Richarda Bransona. W Polsce firma pojawiła się w 2012 roku z ofertą usług prepaid na wyjątkowo konkurencyjnych warunkach. Korzystne pakiety bez limitu i bez umowy wpisały się już na dobre w świadomość setek tysi  ęcy młodych osób, które oczekują od operatorów najwyższej jakości usług idących w parze z brakiem zobowiązań.

Na świecie, poza telefonią komórkową, Virgin Group z powodzeniem działa w tak różnych branżach jak muzyka, transport, turystyka, usługi finansowe, zdrowie i uroda. Pod marką Virgin działa ponad 300 różnych firm.

Więcej informacji na: www.virginmobile.pl

Kontakt dla mediów/agencja:

Marta Jechna

24/7Communication

marta.jechna@247.com.pl

Tel.: 502 414 482

Kontakt dla mediów/Virgin Mobile:

Ewelina Płoskonka

Ewelina.ploskonka@virginmobile.pl

Tel.: 799 155 555