Chcesz zwiększyć sprzedaż? Twój sklep ledwie wiąże koniec z końcem? Na rynku już od kilkunastu lat działa specjalista, dr Marek Borowiński, Shop Doctor, który z powodzeniem postawił już na nogi nie jeden podupadający biznes. Dlaczego do niektórych sklepów klienci walą drzwiami i oknami, a w innych właściciel stawia pasjansa z nudów? Co zrobić by sklep znów sprzedawał? Odpowiedzi na te pytania zna właśnie Shop Doctor, który wystawi najbardziej właściwą receptę, a Klienci znowu zawitają do Twojego sklepu!

 Shop Doctor to jedyny w Polsce i w Europie autor i prowadzący programów telewizyjnych o sklepach „Sklepowe Rewolucje” i „Shop Doctor”. To także szkoleniowiec, doradca i konsultant. Działa na terenie całej Polski i nie ma branży w której nie byłby pomocny. Wszystko czym się zajmuje to tylko i wyłącznie jego pasja, którą chce dzielić się z innymi. Pomaga właścicielom zdiagnozować problemy i daje receptę na sukces w sprzedaży. Chcesz wiedzieć co zrobić aby każda wizyta klienta kończyła się zakupami? Zadzwoń po Shop Doctora. Audyt sklepu do końca sierpnia kosztuje tylko 2900 zł, a ta kwota zwraca się bardzo szybko, dzięki większej liczbie paragonów od klientów.

 Nie wszyscy sprzedawcy mają świadomość tego jak na określone wybory konsumentów wpływają np. zapachy. Jak działa psychologia kolorów w sprzedaży? Jak duże znaczenie ma odpowiednie oświetlenie? Jak zaplanować przestrzeń w sklepie? Kupcy często zapominają o detalach, które maja ogromne znaczenie. Wizyta specjalisty sprawi, że klienci będą zadowoleni, a właścicielowi i personelowi sklepu będzie się pracować dużo łatwiej i milej. Shop Doctor rozumie specyfikę punktu sprzedaży i zawsze patrzy na niego oczami klientów. Marek Borowiński jest międzynarodowym sędzią w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i zagranicą,  a tym, co go szczególnie interesuje jest kolor.

– Kolor ma moc. Może wpływać na podejmowane przez nas decyzje i powodować zaskakujące reakcje. Oddziałuje na psychikę, fizyczność i fizjologię. Może uspokajać lub pobudzać do działania. Atakuje z każdej strony w postaci różnych informacji, w których często gra główną rolę. Sprzedawcy bardzo często nie uświadamiają sobie nawet jak ogromne znaczenie dla sprzedaży ma kolor, a to tylko jeden z wielu badanych przeze mnie aspektów podczas wizyty w sklepie. Barwa jest pierwszą informacją rejestrowaną przez człowieka, później pojawia się kształt, a następnie rozmiar. Nie dziwi więc, że wystawy sklepowe są bogatym zestawem kolorów. Są pięknie zaaranżowane, zachęcające do wejścia – mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor.

 Jak to działa w praktyce? Shop Doctor przyjedzie do sklepu, przeprowadzi analizę, spojrzy na sklep obiektywnie, z perspektywy klienta i wprowadzi zmiany, które zmienią sprawia, że sklep znowu zacznie sprzedawać! Czasami wystarczy przełożyć półki, poszerzyć korytarze czy zmienić lokalizację produktów, a suma paragonów wzrośnie. Shop Doctor tak zaplanuje i rozmieści położenie regałów sklepowych, że klient dotrze do każdego zakątka sklepu i przejdzie obok wszystkich produktów.

Lekarz sklepów jako visual merchandiser pokazuje jak sprawić, by sklep był miejscem przyjaznym konsumentom i odpowiadającym ich potrzebom. Uświadamia jak działa mózg klienta i sprawia, że klient będzie chętnie robił tam zakupy. Każdy w Polsce by chciał, żeby jego firma była na bieżąco z obowiązującymi trendami, a dr Marek Borowiński zna je wszystkie. Od wzrostu sprzedaży, zadowolonych klientów i coraz dłuższych paragonów, zdesperowanych właścicieli dzieli tylko jeden telefon. Do Shop Doctora.