Sodexo On-site Services, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości, wygrało przetarg na obsługą techniczną Centrum Nauki Kopernik, znajdującego się przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 w Warszawie. Kolejny kontrakt został zawarty na początku lutego 2015 roku i będzie obowiązywał przez najbliższe cztery lata.

 

W ramach kompleksowej obsługi nieruchomości, Sodexo On-site Services odpowiada za zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania oraz właściwego stanu technicznego instytucji, której powierzchnia całkowita wynosi ponad 17 660 metrów kwadratowych.

 

W ramach umowy Sodexo odpowiada za bieżące administrowanie, konserwację i przeglądy techniczne m.in. instalacji elektrycznych, grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz wodno-kanalizacyjnych, a także planowanie, organizację i nadzór nad realizacją prac remontowych i modernizacyjnych. Specjaliści Sodexo będą także nadzorować pracę systemu automatyki budynkowej (BMS), który nie tylko minimalizuje zużycie energii, ale także zapewnia sterowanie i monitorowanie wszystkich urządzeń technicznych oraz umożliwia drukowanie odpowiednich raportów o stanie budynku. System obejmuje również wykrywanie i sygnalizację pożarów.

 

„Kolejny wygrany przetarg jest dowodem na to, że profesjonalizm, najwyższy poziom usług oraz doświadczenie nie tylko budują trwałą przewagę konkurencyjną, ale także mają kluczowe znaczenia dla powodzenia wieloletniej współpracy – powiedział Norbert Ślusarczyk, Dyrektor Usług Technicznych, Sodexo Polska On-site Services.

 

Sodexo On-site Services świadczy usługi kompleksowej obsługi technicznej w Centrum Nauki Kopernik od początku 2013 roku.

 

 

O Sodexo

Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących Jakość Codziennego Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services)
oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services) obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

 

Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2013 roku) 

Grupa Sodexo na świecie

18.2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu

420,000 pracowników

20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie

80 krajów

34,300 placówek

75 miliona konsumentów dziennie

9.5 billion euro market capitalization

(dane z 7 listopada 2012 r.)

 

Sodexo On-site Services w Polsce5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni

2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek

2 000 zatrudnionych pracowników

420 Klientów

400 obsługiwanych nieruchomości

70 restauracji

 

Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce

43 000 Klientów

3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie

50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych