Drew Trans II z Chojnic – lider w sektorze dystrybucji materiałów wykończeniowych – Centrum Zaopatrzenia Meblarstwa i Budownictwa zmienia logo firmy.

 

– Zmiana logo jest naturalnym efektem rozwoju naszej firmy na przestrzeni ostatnich lat – komentuje Adam Szort, specjalista ds. marketingu Drew Trans II. –  Praca nad nowym logo i jego kreacją trwała w sumie kilka tygodni, gdyż zależało nam, aby idealnie obrazowało ono naszą identyfikację i dziedziny, wokół których jesteśmy aktualnie skupieni – dodaje. – Zmiana logo jest ważnym wydarzeniem w naszej działalności i stanowi krok do dalszych zmian oraz umacniania naszej pozycji rynkowej – uzupełnia.

 

Poprzednie logo firmy obowiązywało od początku jej istnienia, czyli od roku 2000. Jego zmiana ma odświeżyć wizerunek firmy, a także pozwolić jej łatwiej wprowadzić do oferty nowy asortyment i kolekcje produktów z zakresu materiałów drewnopochodnych dla meblarstwa i budownictwa. To początek kompleksowych zmian wizerunkowych marki Drew Trans II. Dalsze kroki w tym obszarze przewidziane są do końca kolejnego roku kalendarzowego.

 

 

 

www.drewtrans.pl

facebook.com/DrewTransII