Od lutego br. Public Dialog rozpoczęła współpracę ze stowarzyszeniem super i hipermarketów E.Leclerc. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo w obszarze public relations i CSR. Wybór partnera nastąpił w drodze przetargu.

Konsultanci Public Dialog będą odpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii PR, działania media relations, przygotowanie koncepcji działań CSR, prowadzenie biura prasowego, doradztwo w kryzysie oraz organizację wydarzeń specjalnych. Za działania dla E.Leclerc będzie odpowiedzialny zespół Iwony Pietrzak -Senior Account Manager.

 

O E.Leclerc

Stowarzyszenie E.Leclerc działa w Polsce od 1995. To Grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków. Każdy sklep to odrębny podmiot. –Kluczowym momentem dla rozwoju sieci E.Leclerc w Polsce był rok 2010 i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska,
w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych.

Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5000 pracowników w 45 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 16 województw. Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwój sklepów już istniejących, zrzeszanie niezależnych partnerów oraz na zewnętrznym rozwoju.  W roku 2016 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2,7 mld złotych. Sieć E.Leclerc została laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG – Retailer of the Year 2011 oraz Retailer of the Year 2012 w kategorii Hipermarket.

 

***

Public Dialog jest firmą doradczą oferującą szeroki zakres efektywnych rozwiązań w obszarze komunikacji korporacyjnej. Agencja ma bogate doświadczenie we wspieraniu polskich i zagranicznych firm, instytucji publicznych, stowarzyszeń, a także organizacji branżowych. Na swoim koncie ma liczne branżowe nagrody i wyróżnienia m.in.: Złote Spinacze (2013, 2016), IPRN Project of the Year (2014), Magellan Award (2014 i 2015), 2X Stevie Awards 2015 IPRA (2015) oraz Mercury Excellence Awards (2016).

 

Public Dialog jako jedyna agencja z Polski należy do International Public Relations Network (IPRN) jednej z najstarszych
i największych na świecie niezależnych sieci skupiających agencje PR. Organizacja pokrywa zasięgiem rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz Australię. Łączny przychód
z fee członków IPRN wynosi 200 mln USD. W zrzeszonych firmach pracuje ponad 5000 specjalistów z obszaru komunikacji. Public Dialog należy również do Związku Firm Public Relations (ZFPR), największej polskiej organizacji zrzeszającej profesjonalne agencje PR.