Warszawa, maj 2014 – Social media są potężne. Mają wpływ na to, jak planujemy, prowadzimy i mierzymy kampanie marketingowe. Jako lider w budowaniu strategii i rozwiązań digitalowych, Toolbox Marketing wprowadza na rynek nowe narzędzie, i-engage – jedyny system, który tworzy, zarządza, implementuje, mierzy i porównuje kontent i zaagażowanie w mediach społecznościowych.

Ponieważ marketing i zaangażowanie klienta znacząco przesunęły swój punkt ciężkości w kierunku dwustronnej komunikacji i zaangażowania odbiorcy, pozostawiając w tyle tradycyjną, jednostronną formę przekazu, marketerzy w centrach handlowych muszą szukać obecnie bardziej wyszukanych sposobów zarządzania wszystkimi działaniami digitalowymi. Z jednej strony Facebook jest jednym z najskuteczniejszych i efektywnych kosztowo narzędzi marketingowych, jakie kiedykolwiek istniały w komunikacji z klientami – to żaden sekret. Z drugiej jednak strony jest on równocześnie zagadką
w zakresie dostarczania zwrotu z inwestycji.

Większość centrów handlowych wydaje między 10% a 30% swojego budżetu na digital, starając się zwiększać liczbę lajków na Facebooku, followersów na Twiterze czy Instagramie itd. Jednak eksperci ds. social mediów z Toolbox Marketing stawiają poważniejsze pytania – jak dostarczyć angażujący kontent? Jak poprawić nasze zaangażowanie w sprawy klientów? I w końcu – jak porównać nasze działania z działaniami konkurencji?

Nowe narzędzie opracowane przez Toolbox Marketing – i-engage – odpowiada na wszystkie te pytania. Nowa platforma oferuje branży wskazówki dotyczące treści, które na bieżąco mogą trafiać do lokalnej społeczności i najemców oraz newsy z życia centrum handlowego, zdjęcia i informacje o trendach pozwalających zachować świeżość i interaktywność treści przekazywanej w mediach społecznościowych. Ale to nie wszystko. Umożliwia też śledzenie każdego wpisu, dzięki czemu menedżerowie ds. social mediów wiedzą dokładnie, jak post jest angażujący i jak wpływa na odwiedziny klienta. i-engage jest jedynym dostępnym systemem, który tworzy, zarządza, implementuje, mierzy i porównuje kontent i zaangażowanie.

Helen Maguire, Managing Director Toolbox Marketing w Polsce, wyjaśnia: Kluczem do osiągnięcia satysfakcjonującego ROI jest zrozumienie, co osiągasz dzięki mediom społecznościowym i umiejętne porównanie się z konkurencją. To pomaga w analizowaniu, jak wypadamy na tle najlepszych graczy na rynku pod względem liczby fanów, ludzi mówiących o naszej marce, ogólnego wskaźnika zaangażowania, czy bardziej szczegółowo – poziomu zaangażowania w sprawy społeczności lokalnej. I-engage nie tylko mierzy działania w mediach społecznościowych, lecz także pozwala tak na nie spojrzeć, by sprawdzić, o jakiej porze dnia zaangażowanie jest największe, jakie słowa i frazy uzyskują najlepsze odpowiedzi, a nawet jak często należy postować, by być widocznym.

Dodatkowych informacji udziela:

Helen Maguire, tel: +48 600 946 565,
e-mail: helen.maguire@toolboxmarketing.com,
www.toolboxmarketing.com