Podsumowując cztery lata działalności, zespół Furgonetka.pl przygotował infografikę, pokazującą garść informacji o polskim rynku przesyłek kurierskich. Posłużył się w niej danymi z 1,25 mln zrealizowanych za pośrednictwem serwisu zamówień. Wśród statystyk znajdziemy m.in średnie czasy doręczeń, czy ilość przesyłek dostarczanych na następny dzień.

Dwudziestopięcioprocentowy wzrost sektora e-commerce w Polsce sprzyja rozwojowi rynku usług kurierskich, który wg szacunku analityków zwiększy się w tym roku o ponad 10%. Kolejny rok wzrostów świętuje również Furgonetka.pl – wiodący broker kurierski. W tym roku liczba jego użytkowników wzrosła dwukrotnie. Natomiast tegoroczny wolumen zrealizowanych zamówień jest równy sumie nadanych paczek z trzech poprzednich lat. Serwis zebrał najważniejsze informacje dotyczące przesyłek, by przyjrzeć się jakości usług świadczonych przez przewoźników. Przygotowane statystyki pokazują, że poziom obsługi klientów firm kurierskich jest stale bardzo wysoki, mimo dynamicznie rosnącej liczby paczek. Choć każdemu przewoźnikowi zdarzają się pojedyncze wpadki, to większość przesyłek dociera bez zastrzeżeń i na czas do odbiorcy. Więcej informacji znaleźć można na urodzinowej stronie: http://furgonetka.pl/4-urodziny oraz poniższej infografice:

Infografika-4-lata-Furgonetkapl_Normalna

Ten rok przyniósł nie tylko wzrost ogólnych statystyk serwisu, ale także nowe usługi, narzędzia i przewoźników w ofercie. Do obecnego grona firm kurierskich dołączyli FedEx i Paczka w RUCHu, a we wtorek 2 grudnia dodany został kolejny operator. Jako pierwszy broker w Polsce Furgonetka.pl udostępniła dla swoich klientów przesyłki kurierskie Poczty Polskiej, a konkretnie usługę “Kurier 48”. Realizowana będzie w trybie point-to-door i wyróżnia się atrakcyjną ceną – jedyne 9,50 zł netto za przesyłkę do 30 kg, bez względu na gabaryty. Dodatkowo w cenie zawarte jest ubezpieczenie do 1000 zł.

Dla klientów zostały w tym roku udostępnione nowe narzędzia i funkcjonalności – bezpłatna platforma usprawniająca zarządzanie zwrotami i reklamacjami, rozbudowany system monitoringu przesyłek, zestaw raportów dostarczający na bieżąco najważniejsze dane dotyczące zamówień, a także kreator szablonów paczek skracający proces nadania.

Rozwój portfolio i wysoka jakość świadczonych przez serwis usług została wielokrotnie zauważona i nagrodzona. W tym roku Furgonetka.pl zdobyła e-Gazelę Biznesu w prestiżowym rankingu Pulsu Biznesu, zajęła trzecie miejsca w plebiscycie Ekomersy 2014 w kategorii “Najlepsza usługa wspierająca logistykę e-sklepu”, a jej aplikacja mobilna zwyciężyła w konkursie Appaward 2014 w kategorii Narzędzia dla systemu iOS.

Więcej informacji na http://furgonetka.pl/. Publikacja możliwa tylko z podaniem autorstwa Furgonetka.pl.