Getin Leasing otrzymał złoty Laur Konsumenta 2016, nagrodę przyznawaną w ogólnopolskim plebiscycie popularności marek wśród polskich konsumentów. Firma zdobyła największą liczbę głosów w kategorii usługi leasingowe, tym samym plasując się na pierwszym miejscu w klasyfikacji oraz uzyskując tytuł najlepiej rozpoznawalnej i najwyżej ocenianej marki w branży. Laur Konsumenta to największy tego typu projekt w kraju, wyróżniający liderów jakości i innowacyjności w poszczególnych sektorach, w którym o zwycięstwie decydują tylko i wyłącznie opinie Klientów.

Getin Leasing, zdobywca tegorocznego złotego Lauru Konsumenta w kategorii usługi leasingowe, to jeden z liderów rynku finansowania zakupu pojazdów w Polsce. W minionym roku firma odnotowała 10 proc. udział w rynku ze sprzedażą na poziomie 3,3 mld PLN.

 

– Laur Konsumenta to najważniejsze z możliwych wyróżnień – o jego przyznaniu decydują bowiem Klienci, a ostatecznie to oni są przecież w każdym biznesie najważniejsi. Każdy głos oddany
w plebiscycie na Getin Leasing jest potwierdzeniem mocnej pozycji rynkowej i dużej rozpoznawalności naszej marki. Cieszymy się, że Klienci nas znają i doceniają. To dodatkowa motywacja, nie tylko do podtrzymywania najwyższych standardów obsługi, ale też dalszego rozwoju, zgodnie ze zmieniającymi się oczekiwaniami i potrzebami naszych odbiorców
– mówi Jolanta Bogusz, Dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży, Getin Leasing.

 

Tegoroczny plebiscyt Laur Konsumenta został przeprowadzony w terminie od 7 marca do 8 kwietnia
i obejmował zarówno sondaż telefoniczny, jak i na portalach internetowych. Zgodnie z przyjętymi przez organizatorów założeniami, wyniki głosowania były uznawane za wiążące dopiero wtedy, gdy wzięło w nim udział minimum 1000 respondentów. Celem zakrojonego na skalę ogólnopolską sondażu jest odpowiedź na pytanie które firmy, produkty lub usługi są obecnie liderami jakości
i innowacyjności w swojej branży.