Holiday Inn Warszawa Józefów to kolejny hotel, w którym Software Mind, spółka oferująca innowacyjne rozwiązania i usługi IT, wdroży jeden ze swoich flagowych produktów –iLumio. Umowa została podpisana 15 grudnia 2014.

Branża hotelarska rozwija się dynamicznie i wciąż poszukuje rozwiązań, które zrewolucjonizują zarządzanie hotelem oraz wprowadzą nowy wymiar obsługi gościa hotelowego, zapewniając mu równocześnie łatwy dostęp do bogatej oferty swoich usług. Hotel Warszawa Józefów, należący do sieci Holiday Inn, decydując się na wdrożenie iLumio zagwarantuje swoim gościom wyjątkowo łatwą i sprawną obsługę oraz efektywne zarządzanie czasem personelu.

„Wdrożenie systemu iLumio, w tak prestiżowej sieci jak Holiday Inn, jest dowodem na to, że branża wypoczynkowa docenia nietuzinkowe rozwiązania i zdaje sobie sprawę z rosnących oczekiwań klienta, którym iLumio jest w stanie sprostać. Dzięki naszemu rozwiązaniu, Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów będzie mógł dopasować proponowane usługi do potrzeb klientów. W rezultacie odniosą oni wrażenie, że Hotel dosłownie „czyta w ich myślach” i oferuje im dokładnie to, czego aktualnie potrzebują.” – mówi Łukasz Nowak, Dyrektor Zarządzający iLumio w Software Mind SA.

 

iLumio to nowy wymiar cyfrowej obsługi gościa, która nie ogranicza się jedynie do obsługi telewizji hotelowej. Zadaniem systemu jest kompleksowe zaopiekowanie się klientem od momentu decyzji o rezerwacji pokoju hotelowego, do opuszczenia obiektu. Każdy krok – przybycie do hotelu, zwiedzanie ośrodka, obsługa pokoju, zamawianie usług, korzystanie z dodatkowych udogodnień, aż do momentu wymeldowania – ma być dla klienta intuicyjny, czyli dający mu poczucie znajomości środowiska, w którym się porusza. Unikalną cechą iLumio jest dopasowanie do potrzeb użytkownika, nawet tych, których gość hotelowy nie zdążył jeszcze zgłosić. Z punktu widzenia użytkownika system, „podpowiada” jakie rozrywki czekają na niego w obiekcie i poza nim. Z perspektywy hotelu jest to optymalny i zautomatyzowany kanał sprzedaży usług oraz komunikacji z gośćmi.

 

W warszawskim Holiday Inn Józefów system iLumio zostanie zainstalowany we wszystkich pokojach hotelowych, zapewniając tym samym zintegrowany i wysoki standard obsługi gościa. Hotel ten nie jest pierwszym hotelem, które korzysta z rozwiązania iLumio. Do tej pory, z tego rozwiązania, skorzystał również hotele sieci Hilton Garden Inn, Puro, Best Western, a także hotele Arłamów, Mikołajki czy Grand Lubicz.

”Wdrożenie w kolejnej, jednej z największych sieci hotelowych w Polsce i na Świecie, jaką jest Holiday Inn, jest dla nas bardzo istotne. Takie referencje są znakomitą rekomendacją i otwierają nam drzwi do kolejnych wdrożeń. Już teraz prowadzimy zaawansowane rozmowy w branży hotelarskiej u naszych zachodnich sąsiadów, jak i na bliskim Wschodzie, które będziemy chcieli sfinalizować jak najszybciej” – mówi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Software Mind SA i Wind Mobile SA.

 

Czterogwiazdkowy hotel Holiday Inn Warszawa Józefów położony jest 4 km od granic Warszawy i około 30 minut od lotniska Chopina. Obiekt dysponuje 148 pokojami, 11 salami wielofunkcyjnymi wraz z szeroką ofertą rekreacyjną dla gości indywidualnych, jak i grupowych. Hotele Holiday Inn należą do największej na świecie sieci Inter Continental Hotels Group, w której skład w 2014 roku wchodziło 4.602 hoteli, oferujących łącznie 675.982 pokoi.

 

 

O Software Mind SA

Grupa Wind Mobile, w której skład wchodzi Software Mind SA, jest ekspertem w budowaniu wydajnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania firmy to między innymi:

 

LiveBank – wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem, a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line.

iLumio – zintegrowany system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie centrum rozrywki, oferuje gościom atrakcyjne rozwiązania multimedialne i usługi cyfrowe, a hotelarzom efektywne zarządzanie sprzedażą oraz organizacją hotelu. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt zdobywa 80% nowobudowanych hoteli 4/5* w Polsce.

RingbackTones – wydajne i skalowalne platformy umożliwiające operatorom komórkowym oferowanie usługi halodzwonków, czyli muzyki, reklam lub informacji w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Produkt One Ringback, jako pierwszy na świecie, umożliwia efektywną synergię uczestników rynku muzyki cyfrowej, przynosząc im wymierne korzyści.

Rozwiązania Software Mind zostały wielokrotnie docenione m.in. na FinovateFall w Nowym Jorku, EFMA Digital and Mobile Excellence czy European Business Awards. Spółka zatrudnia ponad 250 najwyższej klasy ekspertów i prowadzi wdrożenia na terenie Unii Europejskiej, Bliskiego Wschodu, Północnej Afryki, Ameryki Północnej oraz Australii.

 

Do grona klientów Software Mind zaliczają się m.in.:

– sektor bankowy: Grupa Raiffeisen, ING Bank Śląski, BNP Paribas Bank, Bank DnB NORD, Deutsche Bank PBC, BZ WBK, Bank Pocztowy, Bank BPH, SK Bank, BIZ Bank,

– sektor hotelarski: Hilton, Best Western, Puro, Arłamów, Mikołajki, Nosalowy Dwór, Grand Lubicz

– sektor telekomunikacyjny: T-Mobile, Orange, Polkomtel, P4, DIALOG Telecom, NETIA, UPC, BillBird, Nova (Islandia).

 

Więcej informacji na www.softwaremind.pl oraz www.windmobile.pl