Zakończyła się druga edycja konkursu „Klient zobowiązuje”, organizowanego przez Getin Bank i dziennik „Rzeczpospolita”. W ramach akcji nagrodzone zostały firmy, które w ostatnich latach wprowadziły najbardziej innowacyjne rozwiązania podnoszące jakość obsługi klienta. Główną nagrodę przyznano firmie Link4 za elastyczne podejście do wyboru wielu wariantów ubezpieczenia AC. Partnerami projektu, podobnie jak w ubiegłym roku, byli Pracodawcy RP, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.


Celem akcji „Klient zobowiązuje”, zainicjowanej w 2013 roku przez Getin Bank i redakcję „Rzeczpospolitej”, jest wyróżnienie najciekawszych rozwiązań biznesowych, poprawiających jakość obsługi i relacje z klientami.
W tym roku o główną nagrodę konkursu – Pieczęć Marki, rywalizowało ponad 40 projektów zgłoszonych przez firmy z całej Polski. Najlepsze zgłoszenia przestawione zostały w cyklu artykułów, które od października br. ukazywały się na łamach dziennika Rzeczpospolita.
Zwieńczeniem projektu było ogłoszenie laureatów i wręczenie nagród. Jury, w skład którego weszli przedstawiciele Partnerów akcji, przyznało pierwsze miejsce firmie Link4. Kapituła doceniła elastyczność oferty Smart Casco, pozwalającej na wybór jednego z pięciu wariantów ubezpieczenia AC. Do końca września br. skorzystało z niej już 17,5 tys. klientów. Wyróżnienie otrzymały również pralkomaty Hi’shine. Dostępne przez całą dobę urządzenia umożliwiają nadanie i odbiór artykułów do prania w jednym miejscu. Co więcej, ceny usługi są o 15 proc. niższe niż w standardowych pralniach.
Dzięki zaangażowaniu w drugą edycję akcji „Klient zobowiązuje”, Getin Bank już kolejny rok popularyzuje
i wspiera rozwój polityki proklienckiej w polskim biznesie. W poprzedniej odsłonie konkursu główną nagrodę otrzymała firma InPost, doceniona za nowatorskie paczkomaty. Wyróżnienie przyznano natomiast spółce komunalnej – Miejskiemu Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu, za SMS-owy system powiadomień o awariach i wyłączeniach wody.