itelligence, czołowy dostawca rozwiązań SAP, otrzymała potwierdzenie najwyższej jakości usług w zakresie wsparcia i obsługi rozwiązań SAP Business All-in-One, jak również rozwiązań analitycznych i mobilnych oferowanych przez SAP.

Spółka itelligence pomyślnie zakończyła jedno z największych na świecie przedsięwzięć recertyfikacyjnych prowadzonych przez spółkę SAP AG. Po audycie przeprowadzonym w 18 krajach, w tym Polsce, itelligence uzyskała przedłużenie przyznanego przez SAP AG w 2012 roku certyfikatu partnerskiego centrum kompetencji Partner Centre of Expertise(PCOE). Dzięki temu spółka itelligence jako wieloletni Partner SAP potwierdziła jakość i profesjonalizm swoich usług w zakresie wsparcia i obsługi rozwiązań SAP (Application Management Services,AMS) na całym świecie.

Certyfikat PCOE obejmuje zarówno centrum wsparcia, w tym pracowników i procesy wsparcia, jak też infrastrukturę techniczną bazującą na SAP Solution Manager. Ponadto certyfikat potwierdza, że jednostka wsparcia itelligence w Polsce spełnia wymogi w zakresie wsparcia rozwiązań SAP, w tym rozwiązań SAP Business All-in-One czy też rozwiązań analitycznych i mobilnych oferowanych przez SAP.

„Przedłużenie certyfikatu Partner Centre of Expertise przez SAP sprawiło nam szczególną radość. Jest to świadectwo potwierdzające jakość świadczonych przez nas usług, szczególnie w zakresie wsparcia klientów. Oznacza to dla nas dalsze zaangażowanie na rzecz rozszerzania oferty usług wsparcia SAP świadczonych na niezmiennie wysokim poziomie” – powiedział Arnold Nowak, prezes zarządu, itelligence sp. z o.o.

Certyfikat PCOE przyznawany jest centrum obsługi (support center) przez organizację SAP Active Global Support (SAP AGS) i wspierany przez zespół Partner Services Delivery SAP. Obejmuje on całe centrum wsparcia danego partnera, w tym personel, procesy i infrastrukturę oraz przyznawany jest na okres 2 lat.

 

„SAP stworzył rozbudowany katalog testów, więc jestem tym bardziej szczęśliwy, że 500 naszych konsultantów na całym świecie, wraz z naszymi systemami i procesami, sprostało tym rygorystycznym kryteriom, zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym, w krajach objętych audytem” – powiedział Thomas Volkmann, z Global Service Desk Operations, itelligence AG.

***

itelligence jest wiodącym międzynarodowym dostawcą pełnego pakietu rozwiązań w środowisku SAP. Zatrudnia ponad 3000 wysoko wykwalifikowanych pracowników w 22 krajach i 5 regionach (Ameryka, Azja, Europa Zachodnia, Europa Wschodnia, Niemcy/Austria). itelligence realizuje złożone projekty w środowisku SAP dla ponad 5 000 klientów na całym świecie. Portfolio usług firmy obejmuje od licencji i konsultingu SAP, poprzez własne branżowe rozwiązania oparte o SAP, aż do usług hostingowych i application support. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia ponad 150 osób. Dysponuje własnym Centrum Systemów Informatycznych wyposażonym w nowoczesną infrastrukturę informatyczną służącą do świadczenia kompleksowych usług outsourcing IT – od wynajmu serwerów i sprzętu sieciowego po rozwój systemów. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych firmy SAP. W 2013 roku firma wygenerowała łączną sprzedaż na poziomie 457,1 mln EUR.

Więcej informacji: www.itelligence.pl