itelligence sp. z o.o. – złoty partner SAP i dostawca usług outsourcingu IT – po raz kolejny poddała pod ocenę klientów jakość świadczonych usług. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie czerwca i lipca br. przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, posiadającą wieloletnie doświadczenie w realizacji badań marketingowych i społecznych. Do badania wykorzystano metodę Computer Assisted Telephone Interview (CATI) polegającą na przeprowadzaniu wywiadów telefonicznych z respondentami przy wykorzystaniu komputera.

Klienci oceniali usługi i produkty oferowane przez itelligence w zakresie outsourcingu IT, konsultingu, wsparcia aplikacyjnego i maintenance systemów SAP oraz usług service desku. Analizie poddane zostały w szczególności: ocena jakości współpracy z itelligence, obsługa w poszczególnych kanałach kontaktu, ogólne zadowolenie Klientów oraz prawdopodobieństwo rekomendacji itelligence.

Według wyników tegorocznego badania satysfakcji klientów ponad 95% respondentów uważa, że produkty i usługi oferowane przez itelligence są wysokiej jakości a ponad 88% jest zdania, że firma w pełni zaspokaja ich potrzeby. 95% respondentów sądzi, że itelligence wywiązuje się z zapisów umowy SLA. W oczach 90% klientów itelligence posiada wizerunek firmy godnej zaufania.

W ocenie współpracy z itelligence wyłania się wizerunek firmy uczciwej (96% pozytywnych głosów przy braku głosów negatywnych), profesjonalnej (93% pozytywnych głosów przy braku głosów negatywnych), z którą łatwo się skontaktować w razie potrzeby (93%). Klienci są zadowoleni z kontaktów z pracownikami itelligence, oceniając pozytywnie zarówno kontakt osobisty, jak i telefoniczny. Pracownicy itelligence zostali ocenieni jako uprzejmi, chętni do pomocy i kompetentni.

Raport z tegorocznego badania cieszy nas szczególnie, ponieważ nie tylko utrzymaliśmy wysoki poziom zadowolenia naszych klientów, ale także w kilku obszarach polepszyliśmy wyniki. To rezultat naszych wysiłków w obszarze zarządzania relacjami z Klientami. W itelligence priorytetowo traktujemy indywidualne potrzeby Klientów i dokładamy wszelkich starań, aby mogli liczyć na kompetentne i sprawne wsparcie na każdym etapie realizacji zakupionej usługi.” – powiedział Arnold Nowak, prezes zarządu itelligence sp. z o.o.

W porównaniu z badaniem przeprowadzonym w 2012 roku o 12% zwiększyło się zadowolenie klientów z jakości produktów i usług oferowanych przez itelligence. Ponadto, w tym roku klienci wyżej ocenili terminowość itelligence (wzrost o 11%).

Więcej: www.itelligence.pl