Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.

Głównym celem konferencji jest wymiana doświadczeń w zakresie efektywnej komunikacji i sposobów jej pomiarów w zmieniających się mediach. Przedstawiciele marketerów, nadawcy i agencje, przyjrzą się zjawisku cord cuttingu – rezygnacji konsumentów z klasycznej telewizji
na rzecz platform internetowych oraz zastanowią się nad jej skutkami. Ponadto poznają najnowsze osiągnięcia w zakresie re-ewolucji formatów serialowych i innych produkcji TV i video. Uczestnicy będą mogli także zapoznać się z wynikami badań dotyczących postaw konsumentów oraz konceptami nowatorskich pomiarów audytorium wielu ekranów.

Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK, który odpowiada za biznes cyfrowy Viacom w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Skandynawii, Rosji oraz Europie Centralnej i Wschodniej.

Swój udział w roli prelegentów zapowiedzieli także przedstawiciele takich firm jak: Abstrachuje.TV, Biuro Reklamy TVP, CDA.pl, Gemius, Kino Polska TV, Labcom, Nielsen, Samsung, Starcom, WP.pl i Yieldbird.

Organizatorami konferencji są miesięcznik „Media & Marketing Polska” oraz serwis informacyjny MMP24. Sponsorzy to internetowy serwis Wirtualna Polska – WP.pl oraz dom mediowy Starcom, który jest sponsorem głównym.

III ogólnopolska konferencja Multiscreen Day odbędzie się 6 marca 2018 r. w Warszawie
w Pin-Up Studio przy ul. Nowogrodzkiej 84/86.

Szczegółowe informacje o konferencji dostępne są na stronie www.multiscreenday.pl