Prowadzenie własnej działalności to wyzwanie. Tylko odwaga, entuzjazm, profesjonalizm i wytrwałość w dążeniu do celu mogą zagwarantować sukces. Polscy przedsiębiorcy posiadają te niezbędne cechy i mimo wielu wyzwań podejmowanych każdego dnia z powodzeniem rozwijają biznes. Getin Leasing docenia ich wysiłki i dedykuje im film „Czas Polskich Przedsiębiorców”. Organizuje także konkurs, mający na celu odkrycie i zaprezentowanie światu najważniejszych historii biznesu.

Przez cały czerwiec na stronie www.czasprzedsiebiorcow.pl można było oddać głos poparcia na projekt Getin Leasing należący do polskiej grupy finansowej Getin Noble Bank, „Czas Polskich Przedsiębiorców. Jego osią był krótki film, który w symboliczny sposób pokazywał, ile trudu wkładają właściciele małych i średnich firm w swoją pracę. – Prawie 70% naszego społeczeństwa nie wie, że miejsca pracy tworzą przedsiębiorcy oraz że wytwarzają 50% PKB. Postanowiliśmy o tym głośno powiedzieć, bo uważamy, że należy im się szacunek – komentuje Jolanta Bogusz, dyrektor Departamentu Wsparcia.

Akcja spotkała się z ogromnym uznaniem Internautów. Ponad 30 tysięcy głosów poparcia i liczne maile od osób utożsamiających się z ideą sprawiły, że Getin Leasing postanowił kontynuować działania. 6 września, po głównych wydaniach serwisów informacyjnych w stacjach TVP1, TVN i Polsat, zaprasza na emisję rozszerzonej wersji filmu, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie przedsiębiorców dla rozwoju gospodarki.

Grupa Getin Noble Bank doskonale rozumie sytuację polskich firm, bowiem sama jeszcze kilka lat temu zaczynała działalność podobnie jak inni – od zera. Własny biznes to sukcesy, powody do dumy, ale również liczne przeciwności i chwile zwątpienia. Na historie przedsiębiorstw składa się wiele ciekawych doświadczeń, którymi warto się dzielić. Getin Leasing zaprasza przedsiębiorców do udziału w konkursie na esej opisujący ważne wydarzenia z życia firmy. Najciekawsza relacja zostanie nagrodzona publikacją w dzienniku „Rzeczpospolita”. Pozostałe zgłoszenia udostępnione zostaną szerokiemu gronu odbiorców za pośrednictwem mediów internetowych.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.czasprzedsiebiorcow.pl