Mall.pl wprowadza nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta oraz wdraża dostarczenia popołudniowe przesyłek. Wszystko z myślą o klientach i jeszcze lepszym usprawnieniu obsługi klienta kupującego online.

Biuro Obsługi Klienta Mall.pl będzie dłużej otwarte dla klientów i do tego będzie czynne także w weekendy. Od listopada pracownicy internetowej galerii handlowej, w której można kupić ponad 90 000 produktów w 16 kategoriach tematycznych, będą pracować i pomagać
w zakupach online 7 dni w tygodniu. W godz: 8:00-20:00 w dniach od Pon – Pt i od teraz także w weekendy – 8:00-16:00 Sb – Nd. Nowy czas pracy biura to odpowiedź na oczekiwania klientów, którym Mall.pl pragnie zapewnić komfortowe warunki obsługi w szczególności
w okresie zakupów świątecznych. Każdy klient ma prawo zwrotu prezentów nawet do 13.01.2017.

Chcemy, aby klient wiedział, że to on jest dla nas najważniejszy. Od momentu, gdy zdecyduje się zrobić zakupy w naszej galerii handlowej online, aż do chwili, gdy kurier dostarczy mu paczkę, czy zadzwoni do działu obsługi klienta z prośbą o poradę – wyjaśnia Tomasz Semba, Customer Care Manager.

Równocześnie dział obsługi klienta  przyjmuje nowy standard odpowiedzi na każdą wiadomość od klienta w ciągu tego samego dnia, jeśli została nadesłana do godz. 16:00. Już od roku pracownicy pracowali nad tym, by wdrożyć nowe narzędzia i tym samym obniżyć czas odpowiedzi na zapytania klientów w ponad 96% do poniżej 24h i nawet poniżej godziny w przypadku kontaktu mailowego. Dział Customer Care realizuje średnio 574 połączenia telefoniczne od klientów dziennie / 11 300 miesięcznie.

 

Dodatkowo po prowadzeniu jako pierwsza galeria handlowa online gwarancji terminu wysyłki, która będzie utrzymana do końca roku, Mall.pl zdecydował się na udostępnienie klientom z końcem listopada możliwości doręczeń popołudniowych. Od teraz klienci będą mogli wygodnie otrzymać swoje zamówione online produkty o wadze do 31,5 kg od kuriera DHL w godzinach 17:00 – 22:00.

  • Udostępniamy bardzo wygodną formę dostarczenia przesyłki. Od teraz klient nie tylko otrzymuje od nas gwarancję terminu wysyłki, przy wybranych zakupach darmową dostawę, ale także może zamówić sobie ją w dogodnych dla siebie godzinach, po pracy, prosto do domu. Nasi klienci nie muszą obawiać się sytuacji,
    w której zrobią zakupy online, a oni będą musieli odebrać go w trakcie swojej pracy czy też czekać na przesyłkę dłużej. Jesteśmy przekonani, że udostępnienie tej formy dostawy ułatwi i przyśpieszy otrzymywanie zamówionych towarów oraz zwiększy komfort korzystania z zakupów Mall.pl –
    mówi Vit Endler, Prezes Zarządu Mall.pl

Klienci mogą także skorzystać z bezpłatnego odbioru paczek w osobistych Punktach Odbioru Towarów w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, które czynne są do godz. 20:00 od poniedziałku do soboty. Na miejscu mogą sprawdzić zakupiony towar, zapłacić za niego gotówką lub kartą płatniczą, a nawet dokupić dodatkowe produkty, czy dokonać zwrotu za pomocą smartfona. W związku z okresem świątecznym POT-y będą otwarte dla klientów w niedziele handlowe (18.12.), ale także w Wigilię i Sylwestra do godz.14:00, a w dniach 22-23.12. nawet do godz. 21:00, by wszyscy klienci mogli zdążyć z zakupem prezentów.

Więcej: https://www.mall.pl/swiateczne-akcje

Mall.pl to jeden z największych sklepów internetowych w Polsce należący do spółki MALL Group, lidera na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma jest jednym z 3 najlepszych megasklepów rankingu Opineo 2016, Ceneo.pl, zwycięzcą w kategorii AGD i Elektronika rankingu Wiarygodne Opinie Okazje.info oraz Najlepszym sklep internetowym 2015 Money.pl. Więcej: www.mall.pl

###