Odświeżone strony, działających w ramach PageGroup, firm rekrutacyjnych Michael Page i Page Personnel odpowiadają potrzebom pracodawców oraz osób poszukujących zatrudnienia. Witryny stały się nie tylko źródłem porad, ale zdecydowanie ułatwiły poszukiwanie pracy i pracowników dzięki integracji z serwisem społecznościowym LinkedIn.

 

PageGroup, międzynarodowa grupa rekrutacyjna działająca pod markami Michael Page i Page Personnel, zmodernizowała swoje witryny internetowe. Strony zostały odświeżone graficznie, a także zmodernizowane technologicznie, tak, aby dostęp do znajdujących na nich informacji był szybszy i efektywniejszy. Nowe odsłony serwisów internetowych Michael Page i Page Personnel są w pełni responsywne, czyli przyjazne smartfonom i tabletom, które coraz częściej stanowią podstawowe medium dostępu do internetu. – Ulepszona została nawigacja, wdrożona nowa funkcja wyszukiwania, a cały serwis stał się, poza platformą do wysyłania aplikacji, także źródłem treści, zarówno dla kandydatów jak i klientów – informuje Przemysław Czechowski z PageGroup.

 

Istotną nowością są teksty poradnikowe zamieszczone w działach „Centrum kariery” i „Centrum pracodawcy”. Eksperci firmy rekrutacyjnej w przystępnej formie, w przejrzyście napisanych artykułach odpowiadają na pytania, które najczęściej nurtują osoby poszukujące pracy, jak również pracodawców.

 

Kolejną ważną zmianą serwisów internetowych jest integracja procesu przesyłania aplikacji przez osoby poszukujące pracy z serwisem LinkedIn. Użytkownicy stron WWW otrzymali możliwość przesłania aplikacji bez konieczności posiadania CV. Odbywa się to bezpośrednio z konta LinkedIn. – Chcemy dać naszym kandydatom możliwość przesłania aplikacji z dowolnego urządzenia z dostępem do sieci. Dla coraz większej liczby osób to właśnie telefon lub tablet, a nie komputer, są teraz podstawowym narzędziem do przeglądania Internetu. Dzięki integracji z LinkedIn szukanie pracy przez telefon jest łatwiejsze i szybsze – wyjaśnia Przemysław Czechowski.