Toolbox Marketing, międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w marketingu centrów handlowych, która w 2012 r. otworzyła biuro w Warszawie, rozbudowuje swój zespół. Pod kierownictwem Helen Maguire polski oddział firmy powiększył się o 4 osoby. Dzięki temu Toolbox Marketing jeszcze lepiej będzie łączyć międzynarodowe doświadczenia, zdobywane na 11 europejskich rynkach, z wiedzą o lokalnym, polskim rynku.

Helen Maguire, Managing Director Toolbox Marketing w Polsce, mówi: „To, co odróżnia nas od innych agencji w Polsce, to nasze bogate doświadczenie zdobyte dzięki bliskiej współpracy z deweloperami, managerami zarządzającymi aktywami, kierownictwem centrów handlowych, najemcami i oczywiście konsumentami. Rozumiemy relacje, obawy, problemy i szanse, bo od lat żyjemy w środowisku centrów handlowych i handlu. To pozwala nam patrzeć na potrzeby klientów z szerszej perspektywy i koncentrować się na celach – na każdym etapie prowadzenia działań marketingowych”.

Helen Maguire od ubiegłego roku kieruje polskim oddziałem firmy i osobiście odpowiada za strategiczne doradztwo zespołom zarządzającym aktywami. Helen od 12 lat mieszka i pracuje w Polsce, dzięki czemu oprócz międzynarodowego doświadczenia posiada też rozległą wiedzę i zrozumienie polskiego rynku. Swoją karierę w sektorze nieruchomości rozpoczynała w Wielkiej Brytanii jako marketing manager DTZ w Szkocji. Od tamtej chwili pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu 8 centrów handlowych należących do Land Securities w Wielkiej Brytanii. W swojej karierze zajmowała również stanowisko managera ds. komunikacji wiodącego szkockiego klubu sportowego.

Funkcję managera ds. obsługi klienta i rozwoju od niedawna pełni Agata Lewko, absolwentka filologii angielskiej i podyplomowych studiów zarządzania marką na SGH. Do zespołu Toolbox Marketing Agata wniosła bogate doświadczenie z obszaru BTL, zdobywane w agencjach Havas i GPD Advertising, gdzie koordynowała projekty dla takich klientów jak PZU, Payback, Vichy, Kraft czy Sanofi Aventis.

Kreacją i copywritingiem w polskim oddziale zajmuje się Jarek Kaniewski. Posiada on duże doświadczenie, które zdobywał pracując dla najbardziej znanych agencji reklamowych w Polsce jako kreatywny, copywriter, pisarz, tłumacz i scenarzysta. Jarek jest autorem haseł tak znanych w polskim świecie reklamy, jak „Pij mleko – będziesz wielki”. Z Toolbox Marketing współpracuje jako freelancer, podobnie jak Karolina Płuska odpowiedzialna za kreację i design. Karolina pracowała na stanowisku art directora kilku czołowych agencji reklamowych w Polsce, m.in. San Markos, Publicis i Ogilvy & Mather. Oprócz pracy nad kampaniami dla centrów handlowych, Karolina pracowała także dla najlepszych brandów, takich jak Era, Avon czy Nestlé. Z Toolbox Marketing Płuska jest związana od czerwca br.

Nowe stanowisko w firmie powierzono Marii Juczewskiej, która odpowiada za tworzenie treści do mediów społecznościowych. Juczewska, absolwentka filologii angielskiej, przez 10 lat pracowała w różnych branżach wymagających biegłej znajomości języka, włączając w to kilka lat doświadczenia w marketingu takich firm jak Mayland Real Estate i Thalgo Polska. Ostatnio specjalizuje się w pisaniu efektywnych treści w mediach społecznościowych dla handlu detalicznego, centrów handlowych i innych sektorów.

Nowoutworzoną funkcję Project Managera objęła z kolei Marta Gawęda, od ponad 12 lat pracująca w sektorze nieruchomości. Marta rozpoczynała karierę w DTZ, którą następnie kontynuowała w AIG/Lincoln. Jest znaną postacią w branży. Do zespołu Toolbox Marketing dołączyła, by pracować nad kluczowymi projektami i pomagać w utrzymaniu wysokich standardów obsługi klienta.

Informacji na temat zespołu i działań Toolbox Marketing w Polsce udzielają:

Helen Maguire, tel: +48 600 946 565, e-mail: helen.maguire@toolboxmarketing.com,
www.toolboxmarketing.com

Agata Radlak-Piechowicz, tel. +48 606 361 492, e-mail: agata.piechowicz@redluck-pr.pl

Toolbox Marketing to międzynarodowa agencja marketingu wielokanałowego, specjalizująca się w dostarczaniu odnoszących sukcesy kampanii marketingowych. Zespół działa w 11 krajach w całej Europie, posiadając biura pod Cambridge (Wielka Brytania), w Sztokholmie, Sofii, Budapeszcie, Warszawie i Helsinkach. Kampanie tworzone przez Toolbox Marketing dla centrów handlowych powstają w oparciu o narzędzia, które maksymalizują zaangażowanie klientów oraz ich doświadczenia a ostatecznie – budują ich lojalność.