Małe firmy przeważnie skazane są albo na upadek, albo na samodzielne działania sprzedażowe, pozwalające wybić się na rynku. Agencje marketingowe są bardzo drogie, toteż właściciele sami próbują być dla swoich firm działami marketingowymi – z różnymi skutkami. W Poznaniu powstaje innowacyjna platforma, której zadaniem jest zastąpienie takiego działu w niewielkiej firmie – portal marketingowy Cocreate.

Aplikacja Cocreate ma budować świadomość marketingową u początkujących przedsiębiorców poprzez e-learning marketingowy i rozbudowaną bazę wiedzy marketingowej. Jednocześnie ma być swoistym narzędziem marketing automation, czyli miejscem, gdzie całościowo odbywa się proces promocji. W Cocreate przedsiębiorca będzie mógł tworzyć przetargi na zlecenia i współpracować z zarejestrowanymi agencjami oraz freelancerami.

Prace nad rozwiązaniem już intensywnie trwają, a zakończyć się mają w II połowie tego roku.

Cocreate Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu realizuje projekt pn. „Wdrożenie intuicyjnej e-usługi marketingu interaktywnego.” W ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1. (Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki. Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej).

info o współfinansowaniu UE