„To jest wyłącznie inne spojrzenie na tę samą rzeczywistość” twierdzi A. Bogusz, doradca biznesowy, odpowiadając na pytanie o związek customer experience z doradztwem procesowym, projektowym i zarządzaniem ryzykiem. Gość najnowszego wydania Biuletynu Obsługi Klienta (6/2017) zwraca także m.in. uwagę na najważniejsze zagadnienia związane z efektywnym doradztwem: od kogo i od czego zacząć? Co jest podstawą działania, aby doradztwo przełożyło się na uzdrowienie organizacji? Czym jest proces a czym projekt i dlaczego  te pojęcia są często mylone?

W czerwcowym Biuletynie Obsługi Klienta, pozostając w kręgu tematyki związanej z doradztwem biznesowym, wskazujemy też na kilka podstawowych zasad, które powinno się uwzględnić budując dobry dział obsługi klienta (CX) i na to co jest potrzebne, aby taki dział funkcjonował efektywnie – w długiej perspektywie.

Najnowszy numer Biuletynu Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html )

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska