Dlaczego Wawer ma w herbie liście dębu? Gdzie znajduje się Most Zakochanych? Dzielnice Warszawy skrywają wiele wyjątkowych zakątków i symboli, którym poświęcona jest nowa kampania marki Królewskie, największej marki w Warszawie.  

Pałac Kultury, Łazienki czy Stare Miasto – te miejsca jednoznacznie kojarzą się z Warszawą, ale mieszkańcy stolicy szczególną więź czują z najbliższą okolicą. Dlatego na billboardach „Królewskie” zwraca się do mieszkańców dzielnic i podkreśla wyjątkowy charakter każdej z nich. W nowej kampanii idzie krok dalej i wprowadza komunikację w kolejny, niespotykany wcześniej wymiar.

Symboliczne dla dzielnic miejsca w innowacyjny sposób zostały przeniesione na limitowaną kolekcję puszek w postaci wyjątkowych piktogramów. Każdy z 18 wzorów to unikalna graficzna interpretacja charakterystycznych miejsc i symboli na mapie dzielnic, a dodatkowy 19. projekt dedykowany jest całej Warszawie.

Na puszki trafiły te najbardziej rozpoznawalne symbole Warszawy – jak kolumna Zygmunta czy  warszawska syrenka, ale też te bardziej lokalne, szczególnie bliskie konkretnym dzielnicom. Mieszkańcy Ursynowa z pewnością rozpoznają grafikę Wzgórza Trzech Szczytów, żoliborzanie znajomy symbol Cytadeli, a mieszkańcy Mokotowa tor łyżwiarski na Stegnach. Każda z grafik rozwija historię dzielnicy i podkreśla lokalną tożsamość. Unikalny charakter miasta oddają także dwa murale – przy stacji Metra Politechnika i przy ul. Tamka, dedykowane lewo i prawobrzeżnym dzielnicom Wisły.
Do odkrywania Warszawy oraz poznawania symboli uchwyconych na puszkach i muralach, „Królewskie” zachęca także w internetowej aktywacji „Królewskie Rewiry”. W konkursie można sprawdzić swoją znajomość Warszawy oraz wygrać wyjątkowe dzielnicowe nagrody. W promocję puszki i Królewskich Rewirów zaangażowani są również warszawscy influencerzy.