Kampania nowej, świeżej sieci supermarketów Mila ruszyła na początku marca i przewiduje szerokie działania w mediach masowych o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Obejmują one radio, prasę, outdoor oraz internet, a także media społecznościowe. Celem kampanii jest rozpoczęcie budowy wizerunku nowych supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą. Zaplanowane zostało szerokie spektrum działań budujących główne atrybuty marki poprzez komunikację wizerunkową i promocyjną.

Koncept samej marki Mila, bazuje na aktualnych trendach wśród kupujących oraz mocnych stronach supermarketów Mila. Nasza komunikacja, jest zarazem nowoczesna, swojska i autentyczna. Nowa strategia jest ukierunkowana na „byciu blisko klienta”, dlatego chcemy, żeby sieć Mila stała się w świadomości naszych klientów po prostu dobrym sąsiadem – mówi Anna Kubicka, kierownik ds. Budowania i Rozwoju Marki

Motywem przewodnim konceptu kreatywnego „Znamy się”, wspieranego w pierwszej połowie roku kampanią reklamową, jest podkreślenie oferty z kluczowych kategorii, takich jak warzywa i owoce, wędliny i mięsa, sery oraz ciasta. Kreacja spotów radiowych oraz Key Visuali, łączy nowoczesność ze swojskością. Dla uwiarygodnienia przekazu pokazywani są ludzie, w domyśle pracownicy sklepów. Obsługa w supermarketach Mila, to bardzo ważny element budowania wizerunku marki, dlatego sieć mocno stawia na pracowników sklepów, którzy codziennie dbają o świeżość i jakość produktów, tak aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klienta.

Podjęliśmy się wyzwania stworzenia platformy umożliwiającej zarówno wprowadzenie nowej sieci na rynek, jak i budowania regularnej, spójnej komunikacji wizerunkowo – promocyjnej. Za wszystkimi atrybutami supermarketów MILA stoi człowiek. Dlatego platformę komunikacji, umożliwiającą zarówno wprowadzenie nowej sieci, jak i budowanie regularnej, spójnej komunikacji wizerunkowo – promocyjnej,  oparliśmy na idei „Znamy się”. Choć nie pokazujemy konkretnych sylwetek, to osoby odpowiedzialne za asortyment i obsługę są bohaterami naszych visuali – mówi Monika Rudnik, Account Director 4Frame.

Spółka market-Detal posiada obecnie 178 sklepów i zatrudnia blisko 5 800 osób oraz planuje dynamiczny rozwój w najbliższych latach. Rocznie powstawać będzie ponad 30 sklepów.

***

Marka MILA należy do spółki market-Detal, która posiada wieloletnie doświadczenie  w handlu detalicznym. Firma posiada obecnie 178 sklepów na terenie całego kraju i planuje dynamiczny rozwój chcąc otwierać 30 nowych sklepów rocznie. Supermarkety MILA oferują bogaty asortyment świeżych warzyw i owoców, wędlin, mięs i różnorodnych serów oraz ciast. Oprócz wyjątkowej oferty i wysokiej jakości dostępne są produkty regionalne i zdrowe. MILA stawia na rzetelną, przyjazną i miłą obsługę. Stąd hasło: „Zakupy, aż miło!”, które jest zobowiązaniem wobec klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci MILA to przyjemność i lekkość w robieniu codziennych zakupów spożywczych.