Kolejny wielki sukces Szkotów mieszkających w Polsce! Promująca szkocką kulturę i wspierająca działalność charytatywną w Polsce St Andrew’s Foundation ma przyjemność poinformować, że podczas tegorocznego balu dobroczynnego, który odbył się 25. listopada 2017 roku w Hotelu Marriott w Warszawie, udało się zebrać kwotę ponad 175 tysięcy złotych.

Podczas dorocznej gali organizowanej przez fundację, darczyńcy, sponsorzy oraz ich goście mogli skosztować wyśmienitych potraw kuchni szkockiej, wśród których nie zabrakło słynnego haggis, a także pobawić się przy dźwiękach tradycyjnej szkockiej muzyki granej przez polską orkiestrę dudziarską, Częstochowa Pipes & Drums.

Fundacja przygotowała film, w którym Iain Leyden ze Scots in Poland w świetnym stylu – niczym Mel Gibson w roli walecznego Szkota Williama Wallace’a – zagrzewa patronów wydarzenia do sięgnięcia do portfeli i aktywnego udziału w dążeniu do realizacji celów charytatywnych. Wraz z zyskami z aukcji charytatywnej zorganizowanej dzięki życzliwej pomocy naszych sponsorów, w tym roku udało nam się zebrać ponad 175 tysięcy zł na różne organizacje dobroczynne działające na rzecz dzieci.

Łącznie w ciągu trzech ostatnich lat St Andrew’s Foundation udało się zebrać ponad 500 tysięcy zł. Środki te, we współpracy z Fundacją Iskierka działającą na rzecz dzieci z chorobą nowotworową, przeznaczyliśmy na zakup respiratorów i karetki niosących pomoc w leczeniu chorych dzieci. Dodatkowo, wsparliśmy budowę hali do hipoterapii we współpracy z TPD Helenów – centrum wsparcia i rehabilitacji dzieci i młodzieży z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Tegoroczne darowizny zostaną przeznaczone na dalszą rozbudowę hali do hipoterapii oraz na sprzęt pomagający dzieciom chorym na nowotwory mózgu.

„Niesamowita hojność naszych darczyńców naprawdę pomaga zmienić życie młodych ludzi. Jestem bardzo wdzięczny każdemu, kto pomógł zorganizować to fantastyczne wydarzenie, St Andrew’s Foundation Caledonian Ball. Podczas tego wydarzenia spotyka się wielu wspaniałych ludzi, by spędzić miły wieczór jednocześnie pomagając tak wielu chorym dzieciom w Polsce” – powiedział Ben Bannatyne, Prezes St Andrew’s Foundation, prezes Prologis na Europę.

Sponsorami tegorocznego balu byli: Colliers International, Dentons, Development-managers.com, Douglas Laing & Co, Europtima, First Warsaw Golf, Glen Scotia, Gym Generation, House of Tudor, Inchmurrin, Inchmoan, Jaroszewska, Le Cedre, M&P Alkohole Świata, Marriott, Mattel, Mielżyński, Pepsi, Perła, Piwnica Wybornych Win, Prologis, Reesco, Skyconcept, STIXX Bar & Grill, The Famous Grouse, Total Fleet Solutions, United Beverages, Victoria’s Secret, Vistra.