Wystartowała nowa kampania promująca leasing mobilny, dostępny w ofercie Getin Leasing. Pokaże ona praktyczne, przyjazne kierowcom rozwiązania, w ramach których Klient uzyska dostęp do nowego pojazdu wraz z serwisem i ubezpieczeniem auta, a w razie wypadku – likwidację szkody oraz samochód zastępczy. Reklamy pojawią się w prasie, radiu i internecie. Kampania potrwa miesiąc.

 

Przedmiotem nowej kampanii jest leasing mobilny – elastyczny produkt Getin Leasing, dedykowany dla przedsiębiorców dysponujących niewielką flotą samochodową. W ramach oferty, poza finansowaniem auta poprzez leasing, Klienci otrzymają ubezpieczenie oraz pakiet usług związanych z eksploatacją pojazdu, rozliczane w ramach stałej, comiesięcznej raty. Rozwiązanie zapewnia im także stały dostęp do pojazdu. W przypadku szkody komunikacyjnej, Klient może skorzystać z wsparcia całodobowej pomocy Assistance oraz otrzymuje do dyspozycji bezpłatny samochód zastępczy na czas naprawy. Oferta leasingu mobilnego jest dostępna w dwóch pakietach: w wersji mini, z podstawowym zakresem usług serwisowych, pozwalających na optymalne działanie auta zgodnie z gwarancją i instrukcją producenta lub w rozszerzonej opcji maxi, zapewniającej dodatkowe usługi.

 

Oferta leasingu mobilnego powstała na potrzeby firm działających w mniejszej skali, które nie zatrudniają pracownika dedykowanego do zarządzania flotą samochodów służbowych. Stałe koszty obejmujące finansowanie pojazdów wraz z wybranych pakietem usług, zapewniają wygodę i umożliwiają zaplanowanie wydatków związanych z eksploatacją samochodu – mówi Marcin Wykręt, Członek Zarządu Getin Leasing.

 

Oferta jest dedykowana dla właścicieli małych i mikrofirm, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i współpracujących z firmami m.in. jako przedstawiciele handlowi, kierownicy regionalni, pośrednicy finansowi i ubezpieczeniowi, a także przedstawicieli wolnych zawodów, np. lekarzy i prawników. Leasing mobilny to rozwiązanie dla Klientów, którzy cenią sobie wygodę i co kilka lat chcieliby wymieniać auto na nowe. W ramach oferty, po wygaśnięciu umowy przedsiębiorca może otrzymać kolejny samochód, bez wpłaty początkowej i ograniczenia wyboru do jednej marki.

 

Kampania promująca leasing mobilny w mediach obejmie spoty emitowane w radiu, a także reklamy w prasie i internecie. Za zakup mediów odpowiada MediaVest, a kreację przygotowała agencja Scholtz & Friends. Kampania potrwa od 5 do 30 maja.

 

Szczegóły dotyczące oferty Leasing mobilny są dostępne na stronie www.leasing-mobilny.pl