Pod hasłem „Uwolnij moc potrójnego podarunku” wystartowała bożonarodzeniowa kampania kategorii Motywacja Pracowników firmy Sodexo Benefits and Rewards Services skierowana do firm, które chcą nie tylko zmotywować swoich pracowników obdarowując ich świątecznym prezentem, ale też pomóc potrzebującym dzieciom.  

Tegoroczna kampania Sodexo Benefits and Rewards Services koncentruje się na pozytywnych emocjach, które towarzyszą świątecznej atmosferze. Jej głównym celem jest przekonanie pracodawców i pracowników, że święta to czas wzajemnego obdarowywania, ale i dzielenia się z najbardziej potrzebującymi.

Sodexo od lat zachęca pracodawców, aby Boże Narodzenie stało się okazją do dodatkowej motywacji pracowników. Doskonałym prezentem dla nich jest Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger, która zapewnia zatrudnionym wolność wyboru finalnego prezentu. Ale w tym roku ma ona potrójną moc podarunku. Dzięki niej pracodawcy mogą nie tylko podziękować pracownikom za wysiłek włożony za wysiłek włożony w pracę, ale również pomóc potrzebującym dzieciom i uwolnić moc pomagania u partnerów akcji i samych pracowników. W tegorocznej, trzeciej już, edycji limitowanej Karty Podarunkowej Sodexo Stop Hunger, Sodexo współpracuje z Polską Akcją Humanitarną (PAH) i jej programem Pajacyk.

Od każdej zakupionej przez pracodawców Karty Podarunkowej Sodexo Stop Hunger, Sodexo dofinansuje  posiłki podopiecznym programu Pajacyk. 10 Kart Podarunkowych to jeden obiad dla dziecka. Ponadto od każdej transakcji zrealizowanej przez pracowników Kartą Podarunkową Stop Hunger w sieci partnerów akcji, przekażą oni dodatkową złotówkę dla Pajacyka. W ten sposób Sodexo angażuje w działania CSR pracodawców, pracowników oraz partnerów.

Co więcej, pracownicy będą mogli osobiście zaangażować się we wsparcie programu Pajacyk, kupując cegiełkę o wartości 4 zł w PromoSklepie na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl.

– Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji uruchomimy świąteczną machinę pomagania. Boże Narodzenie to nie tylko czas otrzymywania podarunków, ale również dawania i dzielenia się z innymi. Dołączając do akcji zarówno pracodawcy i pracownicy mogą w bardzo prosty sposób pomóc potrzebującym dzieciom. Dzięki współpracy z Polską Akcją Humanitarną stwarzamy firmom  możliwość rozszerzenia ich działań CSR oraz wzmocnienia wizerunku. Mamy nadzieję, że nasza Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger uwolni moc świątecznej pomocy. – powiedziała Magdalena Słomczewska – Klimiuk, Kierownik Kategorii Motywacja Pracowników, Sodexo Benefits and Rewards Services

Każda firma, która dołączy do akcji Uwolnij moc potrójnego poddarunkuotrzyma specjalny dyplom 3 edycji akcji Stop Hunger – Pajacyk. Natomiast pracodawcy, którzy po raz trzeci zdecydują się na współpracę z Sodexo – statuetkę Pomagam Stop Hunger.

Sodexo od 20 lat dofinansowuje posiłki dzieciom na całym świecie w ramach akcji Sodexo Stop Hunger, której celem jest walka z niedożywieniem wśród najmłodszych. Dotychczas w projekt zaangażowały się 43 państwa, w tym również polski oddział Grupy. Tegoroczna limitowana edycja Karty Podarunkowej Stop Hunger jest trzecią z kolei. Do 2016 roku Sodexo wspierało warszawskie Towarzystwo Przyjaciół Dzieci.