Wspólne przedsięwzięcie Krajowego Integratora Płatności SA i firmy Elavon znalazło się w prestiżowym gronie trzech najlepszych rozwiązań płatniczych Wyróżnione rozwiązanie to Innowacyjna Bramka Płatności Kartami zintegrowana z serwisem sprzedającego w ramach stworzonego przez KIP SA systemu Transferuj.pl. Bramka umożliwia przyjmowanie płatności kartą bezpośrednio w serwisie odbiorcy płatności. Elavon, spółka należąca do U.S. Bancorp (NYSE: USB) oraz wiodący dostawca rozwiązań płatniczych, odpowiada za obsługę transakcji dokonywanych kartami płatniczymi na platformie Transferuj.pl.

Aby szybko zapłacić kartą należy dokonać zakupu w dowolnym sklepie internetowym a następnie wybrać opcję płatności kartą. W ramach strony sklepu pojawi się bramka Transferuj.pl, która automatycznie uzupełni część informacji. Wystarczy podać pozostałe dane i potwierdzić całą operacje. Bramka oferuje możliwość zapamiętania karty i późniejszej płatności jednym kliknięciem. Sama płatność zajmuje kilkanaście sekund zapewniając jednocześnie najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Panel transakcyjny Transferuj.pl dla płatności kartami Elavon, został również przygotowany w technologii Responsive Web Design, co oznacza, że dostosowuje się on do dowolnego typu urządzenia. Dzięki temu klienci sklepów internetowych mogą dokonać płatności przy pomocy telefonu, tabletu i komputera z taką samą wygodą i szybkością.

Jesteśmy bardzo dumni z nagrody. Ekomers 2014 jest potwierdzeniem najwyższej jakości i bezpieczeństwa oferowanych naszym odbiorcom płatności oraz gwarancją satysfakcji dla Klientów. Dziękujemy wszystkim za oddane głosy. – skomentował Paweł Działak, Prezes Zarządu spółki Krajowy Integrator Płatności SA, do której należy Transferuj.pl.

Elavon ma ogromne doświadczenie w obsłudze transakcji płatniczych, a projekt Transferuj.pl stanowi potwierdzenie naszych kompetencji związanych z płatnościami w kanale online. Dzięki naszej współpracy z KIP każdy akceptant, jeśli zajdzie taka potrzeba, będzie mógł w prosty sposób rozpocząć przyjmowanie płatności również przy wykorzystaniu terminali fizycznych. – dodał Rafał Gołębiewski, Head of Business Development w Elavon Polska.

Ideą konkursu Ekomersy jest wyłonienie marek, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. Od początku września Internauci mogli głosować na ich zdaniem najlepsze produkty i usługi wspomagające sprzedaż online oraz osoby wspierające rozwój e-handlu. W rezultacie na stronie ekomersy.pl zagłosowało blisko 14 tys. Internautów.