Największa austriacka sieć hoteli Vienna House przedstawia wystrój wnętrz Vienna House Mokotow Warsaw. Jego design związany jest z otoczeniem obiektu i koncentruje się na gościu. Otwarcie hotelu zaplanowano na koniec 2018 r.  

Vienna House rzuciło wyzwanie polskiemu biuru projektowemu Jems Architekci. Mieli stworzyć hotel, którego wnętrza będą łączyć industrialną przeszłość dzielnicy z jej aktualną rolą oraz nowoczesnymi trendami we wzornictwie. Design ma koncentrować się na gościu i wpisywać się w filozofię linii Vienna House. Wiara w piękno prostoty, zamiłowanie do podróży i ekskluzywne wzornictwo są już widoczne w zaprezentowanym pokoju pokazowym hotelu w Warszawie.

Relaks, praca i rozrywka

164 pokoi Vienna House Mokotow Warsaw, w tym 42 o podwyższonym standardzie i 1 suite, ma stanowić idealny azyl dla gości biznesowych i konferencyjnych. Mają one zapewniać balans między snem, życiem prywatnym i pracą. Sprzyjać temu ma prosty industrialny wystrój, nowoczesne technologie oraz łazienka pełniąca funkcję prywatnej strefy wellness.

Wzornictwo pokoi łączy elementy industrialne – surowy beton sufitu czy czarne kable lamp – z naturalnymi materiałami. Odcienie szarości przełamane są ciepłym brązem drewna. Duże okna i punktowe oświetlenie nadaje pomieszczeniu przyjemną atmosferę. Odpoczynkowi sprzyja długie łóżko z tkaninowymi zagłówkami, kącik z wygodnym fotelem oraz nowoczesny Smart TV.We wnęce pokoju ustawiono biurko z lampką, tworząc przestrzeń do pracy. Łazienka wyposażona jest w przestronny prysznic, wysokiej jakości udogodnienia i zestaw naturalnych kosmetyków. Także tutaj oświetlenie odrywa kluczową rolę.

Dla biznesu i mieszkańców

„Nowy hotel Vienna House na warszawskim Mokotowie będzie łączyć luźną atmosferę z biznesowym profesjonalizmem. Lobby z recepcją, bar i restauracja będą się wzajemnie przenikać i stanowić komfortową przestrzeń do pracy, odpoczynku i ucztowania przy wspólnym stole. W restauracji serwować będziemy „najlepsze mięso od rzeźnika”, a latem zaprosimy na zaciszny taras. Również z sal konferencyjnych i strefy fitness będzie można obserwować okolicę. Zameldowanie przez smartfona, wypożyczalnia rowerów i stacja ładowania samochodów elektrycznych udowadniają, że nowoczesne technologie i mobilność gościa są dla nas najważniejsze.” – podkreśla Anna Olszyńska, dyrektor regionalna Vienna House, odpowiedzialna za wdrożenie projektu Vienna House Mokotow Warsaw. Oferta obiektu jest skierowana do osób podróżujących służbowo, pracowników miejscowych firm i okolicznych mieszkańców. Otwarcie planowane jest na koniec 2018 r.

Właścicielem 4-gwiazdkowego obiektu Vienna House jest prywatny fundusz kapitałowy Garvest  z siedzibą w Poznaniu. Wartość inwestycji wynosi ok. 22 milionów EUR.

Więcej informacji oraz zdjęcia w Biurze Prasowym Vienna House: viennahouse.com (O Firmie – Press – Informacje Prasowe)

O Vienna House:

W Vienna House liczy się odkrywanie, zdobywanie nowych doświadczeń oraz znajdowanie piękna w prostocie życia. Największa grupa hotelarska Austrii posiada i prowadzi hotele mające własny charakter, ale kierujące się tymi samymi wartościami i jednym wspólnym celem: Zachwycać gości. Hotele marki Vienna House charakteryzuje ekskluzywny design. Są wśród nich indywidualne hotele miejskie i ośrodki wypoczynkowe, które wyróżniają się ponadczasowym wystrojem i klasą. „Vienna House Easy” to grupa stylowych hoteli o swobodnej, nieformalnej atmosferze i prostym, świeżym wystroju. Firma zatrudnia obecnie 2200 pracowników w dziewięciu krajach. Vienna House jest zarejestrowaną marką spółki Vienna International Hotelmanagement AG. www.viennahouse.com

 

Kontakt dla prasy:

Katarzyna Strojna-Szwaj, Regional Communication & Marketing Manager, Vienna House Poland

Katarzyna.strojna@viennahouse.com  Tel. +48 608 095 836