Gala Luksusowa Marka Roku 2017 już za nami.  Janów Podlaski po raz kolejny zamienił się w stolicę biznesu. W jednym miejscu spotkali się liderzy polskiego i zagranicznego rynku. Wśród wyróżnionych przedsiębiorstw nie mogło zabraknąć przedstawicieli warszawskich firm, wśród nich pojawiła się m.in. agencja Content Organica, która tworzy skuteczną reklamę w Internecie.

Warszawska agencja marketingowa Content Organica, która w portfolio ma ponad 500 przeprowadzonych kampanii marketingowych dla 138 klientów z różnych branż. Pasja i profesjonalizm to cechy, które wyróżniają specjalistów pracujących w CO.

Jak tłumaczy Karol Kotowski, prezes i założyciel agencji Content Organica – „W prowadzeniu biznesu ważna jest pasja. Jeśli ktoś pracuje w marketingu nie może podchodzić do niego jak do pracy funkcjonując w ściśle określonych godzinach – pamiętajmy, że internet nigdy nie śpi. Dobry marketingowiec również nie powinien, tylko żeby miało to rację bytu, należy być pasjonatem sieci i komunikacji. Dodatkowo, jeśli robimy coś, co sprawia nam przyjemność, pomysły same przychodzą do głowy, a działania są bardziej efektywne. Dostrzegamy to my, ale także coraz częściej zaczynają dostrzegać nasi klienci, którzy powierzyli nam ważny element swojej firmy – marketing. W naszej agencji pracują osoby, które z jednej strony są pasjonatami, z drugiej to najlepsi specjaliści, którzy z branżą związani są od wielu lat. Tylko osoby, które łączą te dwie cechy potrafią ułożyć skuteczną strategię oraz dotrzeć z przekonującym komunikatem do konkretnego odbiorcy. Bardzo ważne jest również to, aby nauczyć się słuchać nie tylko potrzeb klienta, ale także konsumentów, bowiem od tego zależy końcowy efekt. Jeśli nie poświęcimy odpowiednio dużo czasu na poznanie specyfiki branży, w której działa nasz klient, możemy stracić nie tylko czas, ale i klienta. Marketing to relacja pomiędzy marką a konsumentem, dlatego trzeba dobrze poznać obie strony. Każdy przypadek musi być rozpatrywany indywidualnie, ponieważ to co sprawdza się w sektorze FMCG, niekoniecznie zda egzamin w branży motoryzacyjnej. Ponadto ciągle trzeba poszerzać wiedzę, iść z duchem czasu, bo w internecie dużą rolę odgrywają trendy i moda, którą należy szybko wykorzystać. To co jest popularne dziś, jutro już nikt o tym nie będzie pamiętał”.

Content Organica wciąż poszerza portfolio swoich projektów, a swoją ofertę kieruję również do klientów zagranicznych. Dzięki temu nieustannie rośnie rozpoznawalność warszawskiej firmy. Dodatkowo od 2017 roku agencja jest partnerem częstochowskiego klubu siatkarskiego KS Częstochowianka.