W styczniu w 89 miejscowościach, łącznie 167 supermarketów świętowało swoje otwarcie pod nową marką Mila, należącą do spółki market-Detal. Firma planuje otwierać ponad 30 sklepów rocznie na terenie całego kraju. Supermarkety spółki market-Detal, funkcjonujące do końca 2014r. pod szyldem POLOmarket, zyskały nową nazwę, wygląd, jak również nowoczesny charakter. Zmiany są odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów, którzy przy codziennych zakupach poszukują szerokiego wyboru świeżych produktów oraz liczą na przyjazną obsługę w sklepie.

Supermarkety Mila specjalizują się przede wszystkim w stoiskach tradycyjnych, na których można znaleźć wędliny i mięsa, różnorodne sery, świeże owoce i warzywa oraz pyszne ciasta. Nowa marka to 167 sklepów, które odnaleźć można w 12 województwach. W kolejnych miesiącach sieć będzie się sukcesywnie rozwijać, planowanych jest ponad 30 otwarć rocznie. Do końca lutego nowe placówki handlowe powstaną dla mieszkańców Dwikóz, Łosic, Tomaszowa Mazowieckiego, Piły, Starego Sącza, Modlina, Biłgoraja, Sierakowa oraz Pisza.

Przy tworzeniu nowej sieci przyświecał nam cel stworzenia miejsca przyjaznego klientom, w którym codziennie dostępny będzie szeroki asortyment świeżej żywności – mówi Artur Kasner, prezes Zarządu spółki market-Detal, która jest właścicielem marki Mila. Klienci dużo częściej niż kiedyś rezygnują z hipermarketów na rzecz supermarketów. Robią to, ponieważ proponujemy szeroki dostęp do produktów zarówno znanych, jak i  regionalnych marek, a przy tym zachowujemy wysokie standardy obsługi. Czas w jakim klienci mogą zrobić zakupy musi być dostosowany do ich szybkiego tempa życia.

17 stycznia marka Mila świętowała otwarcie we wszystkich 167 supermarketach, jednocześnie na terenie 12 województw. Nie zabrakło wyśmienitych degustacji owoców i wędlin, jak również uczczenia tej miłej chwili tortem z wszystkimi klientami. Podczas świętowania otwarcia klienci mogli skosztować specjałów od lokalnych dostawców serwowanych przez hostessy oraz zakupić je w okazjonalnej cenie. Klienci brali udział w licznych konkursach dla dzieci i dorosłych, w których mogli zdobyć upominki.

 

W ten dzień ruszyła również wyjątkowa promocja konsumencka „Karta Miłego Klienta”, która nagradza codzienne zakupy kubkami, parasolami, czy koszykami na zakupy. Szczegóły promocji, która obowiązuje do 28 lutego lub do wyczerpania zapasów, można odnaleźć na stronie www.mila.pl oraz na fanpage’u na Facebooku – Mila. Zakupy, aż miło. Warto tam dołączyć, aby być na bieżąco z aktualną ofertą i promocjami, nowej, świeżej sieci Mila.

 

W niespełna dwa tygodnie dokonano zmiany wystroju, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Pojawiła się nowa kolorystyka, wizualizacje kategorii ułatwiające zakupy w sklepie oraz nowa oprawa stoisk sprzedażowych. W większej części sklepów, na jednym z kluczowych działów – wędliny, mięso i sery, znalazła miejsce nowoczesna attyka, przedstawiająca w apetyczny sposób ofertę stoiska. W asortymencie sklepu dostępna jest szeroka gama produktów, a to wszystko aby zaspokoić potrzeby klientów. Natomiast nowe oznaczenia przy półkach ułatwiają skorzystanie z ciekawej oferty i promocji oraz mają sprawić, że zakupy będą szybkie i przyjemne. Dzięki szerokiej ofercie produktów świeżych, atrakcyjnym promocjom oraz pomocy obsługi w sklepie, konsumenci mogą dokonać zakupów w miłej atmosferze.

Nasi klienci odnajdą w sklepach Mila bogaty asortyment świeżych warzyw i owoców, pachnących wędlin i mięs, różnorodnych serów oraz pysznych ciast – takich jak z cukierni, produkty zdrowe i regionalne, jak również spotkają się z przyjazną i pomocną obsługą – mówi Sylwii Kocon, dyrektor marketingu. Dzięki czemu realizujemy naszą misję, która mówi, że „chcemy być blisko konsumenta, poprzez dopasowany asortyment do jego potrzeb, będąc specjalistami w produktach świeżych oraz zapewniając miłą atmosferę zakupów”. Warto podkreślić, że nasze sklepy obecne są w 89 miejscowościach w Polsce, a już w lutym otworzymy kolejne 9 placówek. Do końca roku łącznie powstanie ponad 30 nowych supermarketów.

O zadowolenie klientów dba ponad 5 500 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu detalicznym, pracujących w sklepach, w biurach (Inowrocławiu, siedzibie firmy, Płocku i Warszawie) oraz w nowo uruchomionym Centrum Logistycznym w miejscowości Krągola, z którego codziennie dojeżdżają do sklepów produkty.