Firma Diageo, organizator kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” rozpoczyna kolejną edycję kampanii społecznej, w której szczególną uwagę kieruje na dorosłych studentów. W ramach kampanii organizowana jest seria wykładów i szkoleń na uczelniach. Innowacyjnym pomysłem jest promowanie odpowiedzialnych postaw społecznych związanych z konsumpcją alkoholu, która realizowana jest za pośrednictwem Facebooka.

Podczas szkoleń prowadzonych na uczelniach wyższych w różnych miastach Polski w 2013 r., firma Diageo – wiodący producent i dystrybutor alkoholi premium – weszła w dialog ze studentami. Z rozmów z setkami młodych ludzi wynika, że oczekują oni kreatywnego podejścia do edukacji alkoholowej – praktycznych wskazówek na temat odpowiedzialnej konsumpcji i informacji na temat wpływu alkoholu na organizm.

Chcąc wykorzystać potencjał grupy docelowej tegorocznej edycji kampanii społecznej Diageo zaprasza studentów, aby współtworzyli kampanię. Taką szansę otrzymają osoby, które wezmą udział w konkursie na Facebookowym profilu kampanii Facebook.pl/PijRozwaznie, którego celem jest promocja odpowiedzialnych zachowań prezentowanych przez studentów.

W ramach konkursu co tydzień jury wybiera zwycięzców. Spośród autorów najlepszych pomysłów na promocję odpowiedzialnego picia alkoholu, 10 otrzymuje koszulki, które specjalnie dla Diageo zaprojektowała ekipa NOHATE SYNDICATE, a 3 osoby są nagradzane czytnikami Kindle.

Do jury konkursu promującego odpowiedzialne picie alkoholu zaprosiliśmy znane i cenione przez młodych ludzi gwiazdy oraz ekspertów. W rundzie pierwszej swoich faworytów wybierała Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012. W rundzie drugiej nagrody przyznawał Maciej Budzich, od lat występujący jako MediaFun, pasjonat mediów i autor bloga. W trzeciej rundzie naszym jurorem był Krzysztof Jankowski JANKES. Jurorem czwartej rundy została Ewa Podolska.

Najlepsi uczestnicy konkursu „Pij rozważnie. Master Class” zostaną zaproszeni na warsztaty społecznej odpowiedzialności biznesu do siedziby Diageo, gdzie spotkają się z Diageo, ekspertami kampanii i jurorami konkursu, by wspólnie opracować pomysły na kampanię „Alkohol to odpowiedzialność. Pij Rozważnie“ na 2014 rok.

Aplikacja konkursowa dostępna jest pod adresem http://apps.facebook.com/pij-rozwaznie

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na fan page’u akcji na facebooku: https://www.facebook.com/pijrozwaznie.