Praktycznie każda szanująca się organizacja posiada dziś system klasy CRM oraz pewne standardy obsługi klienta zarówno w punktach stacjonarnych jak i w Internecie. Poprzez kanał online, jak i offline pozyskuje i gromadzi w CRM wszelkie informacje dotyczące swoich przyszłych i obecnych klientów. Badania na rynku sprzedażowym wskazują, że bardzo istotne jest uważne przyglądanie się i analizowanie interakcji klienta w dowolnym kanale sprzedaży oraz poza nimi – jak np. w portalach społecznościowych czy forach internetowych. Każda nowa informacja, znajomość zachowań i zmian w życiu klientów, a w dalszej kolejności odpowiednia reakcja przyczyniają się do kreowania dodatkowych okazji sprzedażowych.

Tomasz Dziobiak – Prezes firmy DBMS Sp. z o. o., zajmującej się bazami danych i hybrydowymi kampaniami marketingowymi oraz marketing autmation, w ostatnim czasie wygłaszał ciekawą prelekcję podczas debaty PNSA, Wydziału Zarządzania UW i Université Paris-Dauphine. W dalszej kolejności efektem było powstanie interesującego tekstu dotyczącego znaczenia jakości informacji podczas segmentacji klientów.

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z treścią tegoż artykułu. Dla wielu może się on okazać dodatkową inspiracją w przygotowywaniu przyszłych działań sprzedażowych…

CAŁY ARTYKUŁ DBMS – bazy danych: Znaczenie jakości informacj podczas segmentacji klientów

 

Autor: Konrad Osys bazy danych DBMS Sp. o. o.