Bardzo często domowe remonty i naprawy wywołują nasze zdenerwowanie. To jedna z 5 głównych przyczyn stresu w życiu prywatnym Polaków (według raportu Gfk[1]). Podczas urządzania mieszkania, a zwłaszcza wykańczania łazienek, zdarza się, że armatura niespodziewanie pęknie lub nieopatrznie się porysuje. Warto więc ubezpieczyć się na taką ewentualność i tym samym ograniczyć nerwy związane z remontem, zaopatrując się w produkty wykonane z materiałów, które są odporniejsze od zwykłej ceramiki, a przy tym nowoczesne i oryginalne, jak na przykład umywalki z kompozytów.

Jak wynika ze wspomnianego raportu GfK, niemal co piąty Polak żyje w ciągłym stresie. Jego główne powody w życiu prywatnym to: problemy finansowe, choroba bliskiej osoby, zarządzanie budżetem rodzinnym, obciążenie pracami domowymi oraz remont[2]. Wybór odpowiedniej armatury łazienkowej, może pomóc nam poradzić sobie z dwoma ostatnimi najczęstszymi przyczynami stresu. Istotne jednak, abyśmy sięgali po produkty wykonane z odpowiednich – odpornych i trwałych materiałów, które dadzą nam pewność, że zarówno w trakcie remontu, jak i późniejszego użytkowania nic się z nimi nie stanie.

Kompozyt daje pewność

Przykładem takiego produktu jest umywalka z kompozytu, która nie tylko nie potłucze się podczas montażu, ale też będzie łatwa do utrzymania w czystości. Z tego względu produkty marki KAPPALA posiadają modyfikowaną powierzchnię zewnętrzną, zwaną KAPSTONE, która gwarantuje, że umywalki są mniej podatne na zarysowania oraz bardziej odporne na odbarwienia, niż inne produkty z konglomeratów.

Powierzchnia polimerowa Kapstone charakteryzuje się podwyższoną odpornością na zarysowania oraz środki chemiczne. Kapstone poddawany był testom użytkowym przez ostatnie trzy lata – zanim trafił na rynek. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczas osiąganych wyników. Nawet intensywnie użytkowane produkty, wyglądają jak nowe, po dłuższym okresie. Oczywiście nie należy zapominać o normalnej, ale jednocześnie odpowiedniej ich konserwacji” – powiedział Marcin Kapala, twórca marki KAPPALA.

Gwarancja zadowolenia

Najważniejsze to być w 100% pewnym jakości oferowanych produktów. Z takiego założenia wyszli twórcy marki KAPPALA. W trosce o spokój i zadowolenie swoich klientów, marka objęła wszystkie swoje wyroby 10-letnią gwarancją. Ponadto, wychodząc naprzeciw wszelkim zdarzeniom losowym, które spędzają nam sen z powiek w trakcie remontu (uszkodzenia podczas montażu, transportu, czy inne mechaniczne), producent oferuje dodatkową 3-letnią gwarancją na swoją armaturę. W jej ramach zapewnia kupującemu wymianę umywalki na taką samą – nową – za cenę odpowiadającą 20% jej wartości.

„Zdajemy sobie sprawę, że każdy producent chwali swój produkt, gdyż nadrzędnym celem jest jego sprzedaż. Dla nas poza sprzedażą liczy się także zadowolenie klientów. Jesteśmy do tego stopnia pewni i przekonani o

 wyjątkowych walorach naszych wyrobów, że chcemy, aby także ci klienci, którzy padli ofiarą niewłaściwego montażu lub innego negatywnego zdarzenia podczas remontu, mogli nadal cieszyć się naszą umywalką. Stąd pomysł na dodatkową 

3-letnią gwarancję satysfakcji, dzięki której żaden remont nie będzie już taki straszny” – powiedział Marcin Kapala, twórca marki KAPPALA.

 

Warto dodać, że w kompozycie zawiera się nie tylko praktyczność, ale także estetyka. Szeroki wybór modeli umywalek KAPPALA pozwoli na zaaranżowanie wystroju każdej łazienki. To tworzywo idealne wpiszę się zarówno do designerskich, jak i klasycznych przestrzeni naszych łazienek.

Dodatkowe informacje:

KAPPALA – właścicielem marki jest firma KEN, z siedzibą w Łodzi. Jej twórcy posiadają 20-letnie doświadczenie w produkcji armatury łazienkowej. Od 2  lat zajmują się produkcją urządzeń kompozytowych, dążąc do uzyskania jak najwyższej jakości oferowanych produktów.

Marka KAPPALA w swoich produktach wykorzystuje unikalną, polimerową powierzchnię KAPSTONE, która wykazuje się wyjątkową odpornością.

Właściciele są pewni jakości swoich produktów, dlatego oferują standardową, 10-cio letnią gwarancją na wszystkie swoje wyroby. Klienci otrzymują także unikatową Gwarancję Satysfakcji.

Więcej informacji na stronie www.kappala.pl.

[1] Polacy a stres, Raport z badania ilościowego – Gfk, Warszawa 2016

[2] https://www.gfk.com/pl/aktualnosci/press-release/niemal-co-piaty-polak-zyje-w-ciaglym-stresie/