Agencja Kreatywna BE7 podjęła się wsparcia kolejnego startupu. Tym razem swoją kreacją nadała charakteru nowemu projektowi: Ulala Chef. Treściwy pomysł z lekkim brandingiem okazał się przepisem doskonałym.

Jak zrobić kolację dla znajomych, olśnić wszystkich niesamowitą kuchnią bez umiejętności kucharskich, konieczności wychodzenia z domu, bez trudu i brudu? To mogłoby być nie lada wyzwanie gdyby nie pomysł Agnieszki Górskiej – założycielki genialnego startupu. Jej zdaniem gospodarze, zamiast godzinami stać w kuchni, powinni móc usiąść przy stole razem ze swoimi gośćmi i cieszyć się spotkaniem.

A co jeśli ktoś lubi gotować i spędzać czas w kuchni? Wizyta najlepszych chefów w domu to nieoceniona szansa na podpatrzenie mistrza w trakcie pracy i podpytanie go o kulinarne triki, pomysły i przepisy.

 

Gdańska agencja od lat stara się wspierać nowe, ciekawe pomysły – tym razem przeprowadziła pasujący do charakteru marki, apetyczny branding, o którym opowiada Art Director BE7 Maciej Sznitowski:

 

„Taki pomysł trzeba smacznie ubrać! Przygotowanie tożsamości wizualnej dla Ulala Chef wiązało się z koniecznością wyciągnięcia kwintesencji z tej oryginalnej koncepcji i ominięcie największej pułapki, czyli kojarzenia marki z cateringiem, restauracją czy blogiem kulinarnym. Skupiliśmy się na sednie idei – mistrzach kuchni w Twoim domu, działających na Twoich zasadach,  ale bez Twojego zaangażowania. Tak powstało sugestywne logo, w którym udało się pomieścić tych kilka kulinarnych skojarzeń oraz pierwotne założenia”.

 

Prosta forma i świeże kolory, jakie zastosowała Agencja Kreatywna BE7, świetnie sprawdziły się w budowie komunikacji konsekwentnie wykorzystywanej przez startup. Miętowe i brzoskwiniowe fartuchy stały się rozpoznawalnym symbolem niezwykłej uczty i przygody.

 

„Z potrzeby rodzą się najlepsze pomysły – tym razem nie było inaczej. Spodziewałam się odzewu, ale zainteresowanie przerosło moje oczekiwania. W pół roku nasza platforma udostępniła ofertę 50 wyselekcjonowanych kucharzy we wszystkich dużych miastach Polski, oraz zyskała grono stałych klientów zachwyconych koncepcją Ulala. Już wkrótce nowa rekrutacja, planujemy poszerzyć naszą mistrzowską grupę o 100 wyśmienitych chefów oraz kolejne popisowe dania” – opowiada Agnieszka Górska.

 

Projekt Ulala Chef został entuzjastycznie przyjęty i doceniony przez liczną grupę klientów, media oraz świat biznesu. Innowacyjność pomysłu została nagrodzona m.in. nominacją do finału konkursu InnovationAD – Top5 Best Startup. Sama autorka pomysłu jest częstym gościem wywiadów medialnych, prelegentem konferencji startupowych oraz uczestnikiem spotkań organizowanych przez instytucje państwowe i europejskie.

 

Projekt stanowi nowość na rynku polskim ale mimo to świetnie się na nim odnajduje tym samym stając się inspiracją dla nowego pokolenia kreatywnych biznesmenów.

 

Startup gotuje się na sukces, Agencja BE7 będzie mu wtórować swoją kreacją oraz zapowiadaną dalszą owocną współpracą.