Lider polskiego rynku producentów mebli i dodatków Black Red White sukcesywnie rozwija sieć salonów własnych. Do dotychczasowej grupy sklepów firmowych w lipcu dołączyły dwa nowe obiekty: w Białogardzie i Tarnowie. W związku z rebrandingiem marki, ekspozycje nowych punktów handlowych zostały zaprojektowane według zupełnie nowego konceptu.
Black Red White_Prezentacja Salonu_640x426

Spółka Black Red White powiększa sieć salonów firmowych: 15 lipca miało miejsce otwarcie sklepu w Białogardzie, przy ul. Wojska Polskiego 62-64, a dzień później – w Tarnowie, przy ul. Błonie 2, w Centrum Handlowym Echo. W białogardzikim sklepie wśród szerokiego asortymentu Black Red White znaleźć można zarówno meble skrzyniowe, jak i tapicerowane. W sklepie dostępny jest także asortyment do kuchni – zestawy Junona Line i kuchnie modułowe Family Line. Tarnowski punkt handlowy zajmuje na jednym poziomie powierzchnię aż 1000 m2 i zaprasza Klientów przez 7 dni w tygodniu. Punkt handlowy posiada studio kuchni oraz bogatą ofertę mebli pokojowych i tapicerowanych.
Klienci salonów Black Red White zauważą przyjazny i autentyczny sposób prezentowania oferty. Nowy koncept eksponowania asortymentu zakłada ustawienie mebli w taki sposób, aby jak najlepiej oddawały charakter prawdziwych domowych wnętrz. Przygotowane aranżacje wnętrz łączą elementy różnych kolekcji, a urozmaicone są dodatkami, oświetleniem oraz tekstyliami. Dla wygody kupujących, nazewnictwo stref podziału asortymentu odpowiada domowym pomieszczeniom. Do prezentacji oferty w tarnowskim salonie wykorzystano również multimedialne standy z ekranami dotykowymi.
Salonem pilotażowym, w którym wdrożono nowy standard ekspozycji w kwietniu, był sklep w Będzinie. Pozytywnie przyjęte przez Klientów zmiany są sukcesywnie wprowadzane w pozostałych salonach Black Red White.
Mapę wszystkich salonów Black Red White znaleźć można na stronie www.brw.com.pl.

***********


Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.
Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.