Wiosenne porządki warto rozpocząć od przeglądu wyposażenia domu. Witek’s przygotował szereg nowości, które sprawią, że Wasze cztery kąty nabiorą nowych barw i energii. A specjaliści z dziedziny psychologii podkreślają, że psychologia kolorów jest istotna nie tylko w marketingu, ale i aranżacji wnętrz.

Witek’s słynie ze sprzedaży wyjątkowych produktów z porcelany. Bogatą ofertę tym razem poszerzono aż o 10 nowych wzorów eleganckich serwisów obiadowych i kawowych. Kolorytu szarości życia codziennego doda ceramika Black Out – czarna na zewnętrznych ścianach i barwna wewnątrz. Wiosnę można poczuć także w kubkach z różnobarwnymi pokrywami silikonowymi albo kolekcji Awangarda, złożonej m.in. z jabłek dekoracyjnych oraz czerwonych wazonów i świeczników w fantazyjnych kształtach.

Przedsiębiorstwo wywodzące się z podkrakowskiej Modlniczki jest jednym z liderów w branży. Współpraca z najbardziej renomowanymi polskimi i zagranicznymi producentami sprawia, że Klienci Witeksu są zawsze na czasie.

Sieć sklepów Witek’s cieszy się uznaniem w kraju i za granicą. Przed rokiem Witek’s został zwycięzcą polskiej edycji światowego konkursu Global Innovation Award. Organizatorzy wybierają najbardziej innowacyjne sklepy z branży wyposażenia wnętrz. Następnie, przedstawiciele najlepszych salonów z ponad 30 krajów są zapraszani do Chicago na targi International Home & Housewares Show, połączone z uroczystą galą.

Firma Witek’s śledzi nowe trendy nie tylko w swojej branży, ale i w mediach społecznościowych, prowadząc zarówno oficjalną stronę na Facebooku, jak i blog. Ich użytkownicy mogą liczyć na dużą częstotliwość ciekawych wpisów, w których jest mnóstwo pomysłów na niezwykłe aranżacje wnętrz oraz użyteczne porady, dotyczące na przykład zasad prawidłowego ustawiania sztućców na stole.