W ramach kolejnej odsłony kampanii reklamowej Moja Planeta. Dom Black Red White prezentuje nowy spot, któremu towarzyszą jesienne okazje. Wybrane meble i dodatki teraz dostępne są do 25% taniej, a płatność za zakupy można rozłożyć na 20 rat 0%. Promocja trwa do 26 października.

jesienne okazje 800x600

Najnowszy spot reklamowy Black Red White przedstawia rodzinną zabawę w domowym wnętrzu. Pokój dzienny zaaranżowany wedle własnego, niepowtarzalnego pomysłu to doskonałe miejsce do wspólnego spędzania czasu w radosnej atmosferze oraz w komforcie, który gwarantują stylowe meble. Black Red White dostarcza gotowe rozwiązania do wystroju wnętrz, ale Klienci mają również możliwość samodzielnego dobrania mebli i dodatków wedle potrzeb.

W ramach aktualnej promocji taniej można zakupić wybrane elementy z systemów przeznaczonych do salonu, pokoju młodzieżowego czy sypialni. Wybierać można moduły między innymi z takich kolekcji jak Elpasso, Porto, Domenica, Caps, Possi oraz Azteca. Niższe ceny obejmują również dodatki do sypialni – szeroka oferta materacy umożliwi właściwy wybór elementu dostosowanego do indywidualnych potrzeb, który zapewni długi i spokojny sen. Promocja dotyczy także mebli kuchennych z systemu Senso Kitchens oraz Family Line, a także stołów i krzeseł do jadalni. Jesienne obniżki obowiązują do 26 października 2015.

Więcej szczegółów znaleźć można na stronie www.brw.com.pl oraz w salonach Black Red White.

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.