Marka WIŚNIOWSKI z powodzeniem zdobywa uznanie Włochów. Nowoczesny
design, produkty idealnie dopasowane do istniejącej zabudowy czy rozwiązania
renowacyjne to wszystko sprawia, że polska marka cieszy się powodzeniem
wśród włoskich odbiorców. WIŚNIOWSKI zaprezentuje swoją ofertę na targach
MADE Expo 2017 w Mediolanie.


Targi MADE Expo co dwa lata ściągają do Mediolanu rzesze architektów, projektantów
i przedsiębiorców związanych z branżą budowlaną. Od 8 do 11 marca Mediolan
po raz kolejny stanie się mekką profesjonalistów związanych z budownictwem.
Wśród takiego grona wystawców nie mogło zabraknąć marki WIŚNIOWSKI, której
produkty dla wielu Włochów są synonimem wyszukanego designu, jakości i bezpieczeństwa.
Marka WIŚNIOWSKI pokaże w Mediolanie rozwiązania dopasowane do potrzeb
rynku. Specjalne konstrukcje, pozwalające na montaż produktu w trudnych warunkach
montażowych, designerskie linie wzornicze i duże przeszklenia dostępne także
w bramach segmentowych – to najchętniej wybierane we Włoszech rozwiązania
oferowane przez tę markę. Na stoisku będzie można zobaczyć między innymi bramę
PRIME z napędem METRO, bramę UniPro z konstrukcją montażową i napędem
INTRO, system HOME INCLUSIVE ze sterownikiem Ri-Co, kolekcje ogrodzeń Lux,
Style i Modern czy drzwi CREO z czytnikiem bluetooth i klawiaturą kodową. Nie
zabraknie też sprawdzonych rozwiązań dla przemysłu takich jak brama MakroPro w
wersji visual, brama szybkobieżna V-King czy przesuwna PI-200, a także systemy
panelowych ogrodzeń kratowych Gardia i Garden.
Mediolan jest kolejnym, ważnym punktem na targowej mapie marki WIŚNIOWSKI. To
doskonała okazja nie tylko, by promować polską markę, ale i zdobywać nowe
doświadczenia, inspirować się i wzbogacać sieć kontaktów biznesowych oraz wiedzę
na temat bieżących nowości branży budowlanej. W zeszłym roku Targi odwiedziło aż
208 302 zwiedzających i 1 450 wystawców.
Zapraszamy na stoisko marki WIŚNIOWSKI: hala 2 stanowisko H11-L18