Osoby pragnące odmiany wystroju wnętrza domu lub urządzające nowe mieszkanie w najnowszej promocji Black Red White mogą kupić meble nawet do 30% taniej. W lutowej akcji Klienci znajdą nie tylko okazyjne oferty cenowe, ale również atrakcyjne bony zakupowe.

Meble do 30% taniej i bony zakupowe w Black Red White_450x700

Akcja promocyjna Black Red White obejmuje atrakcyjny asortyment umożliwiający kompleksowe wyposażenie każdego pomieszczenia w domu. Meble skrzyniowe, tapicerowane, materace czy zestawy jadalniane dostępne są w cenach obniżonych nawet o 30%. W lutowej promocji warto zwrócić uwagę na nowości: szafę Wektra za 599 zł oraz meble sypialniane Martina, tańsze aż o 300 zł. Promocja obejmuje również systemy kuchenne Senso Kitchens, Family Line i Junona Line.

Dodatkowo w każdej gazetce oraz na stronie internetowej Klienci znajdą bony zakupowe. Bon o wartości 300 zł można wykorzystać na zakup mebla tapicerowanego, a bon o wartości 30 zł przeznaczony jest do wykorzystania w dziale z artykułami wyposażenia wnętrz.

Nowa akcja promocyjna Black Red White to wiele okazyjnych ofert mebli i dodatków tańszych nawet o 30%, a także korzystne bony zakupowe. Promocja trwa od 13 lutego do 2 marca, a bony realizować można do 10 marca. Pełną ofertę promocyjną znaleźć można na stronie www.brw.com.pl oraz w salonach.

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 23 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.