Jeden ruch palcem i z kuchni przenosimy się do sypialni. Kolejny – jesteśmy na zewnątrz budynku i patrzymy na światło słoneczne wpadające przez okno. Mija chwila, a na osiedlu zapada zmrok i rozświetlają je okoliczne latarnie. Innowacyjna aplikacja stworzona na potrzeby prezentowania klientom Holm House, warszawskiego osiedla w trakcie budowy, zdobyła właśnie Złotą Szpaltę Roku 2017.

Aplikacja stworzona dla Holm House, najnowszej inwestycji mieszkaniowej Skanska Residential Development Poland, zastąpiła tradycyjną formę prezentacji mieszkań w postaci makiet czy wizualizacji. Trójwymiarowa i wirtualna prezentacja pozwala klientom zobaczyć jak w rzeczywistości będą wyglądały oferowane przestrzenie. Klient „wyjrzy” przez okno w kuchni, oceni naświetlenie dzienne sypialni. Ma również możliwość obejrzenia mieszkania w pełnej aranżacji wnętrza.

Aplikacja mobilna dla Holm House zdobyła złoto, czyli najwyższe wyróżnienie w konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku. Aplikacja nie jest jednak nowością dla Skanska Residential Development Poland. Po raz pierwszy klienci mieli możliwość wirtualnego spacerowania po inwestycji Jaśminowy Mokotów. – Skanska jest przykładem firmy, która decyduje się, jako pierwsza testować i wdrażać pionierskie rozwiązania technologiczne wpisując się tym samym do wyjątkowego grona firm, które wyznaczają trendy i krok po kroku zmieniają oblicze rynku Real Estate. „Early adopters” czy też marketingowi Kolumbowie odważnie zdobywają nowe lądy Wirtualnej Rzeczywistości, czy tworzą mapy cyfryzacji procesu sprzedaży powierzchni biurowych i mieszkaniowych. Cieszymy się wspólną nagrodą i kolejnym sukcesem. A przecież to wszystko to dopiero #początek! – opowiada Andrzej Horoch, CEO i CCO w Workroom Group, firmy współtworzącej aplikację.

Złotą Szpaltę Roku 2017 przyznano w kategorii Content Marketing – nieruchomości. Jury konkursu doceniło produkt za wyróżniające się rozwiązanie na rynku nieruchomości, użyteczne zastosowanie nowych technologii i zwiększenie komfortu klientów w momencie podejmowania decyzji zakupowej. – Skanska, jako lider w zakresie innowacyjnych rozwiązań podąża za trendami zakupowymi oraz odpowiada na potrzeby wymagającego klienta. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Workroom, z uwagi na bogate doświadczenie tej firmy w dziedzinie nowoczesnych technologii i unikalne podejście do klienta. Tak powstała ta nietypowa forma makiety – nowoczesna aplikacja, najpierw dla osiedla Jaśminowy Mokotów, a następnie dla Holm House – mówi Agnieszka Piejak, koordynator ds. marketingu w Skanska Residential Development Poland.

Na wirtualny spacer po osiedlu Holm House można wybrać się pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=ZrsvjA3RnH8

Konkurs Szpalty Roku organizuje Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych.  Najlepsze z nich są nagradzane i promowane. Pełna lista finalistów i nagrodzone projekty zostały opublikowane na stronie www.szpaltyroku.pl.