Black Red White – największa firma meblowa w Polsce – rusza z nową kampanią reklamową „Moja Planeta. Dom”, której celem jest promocja odświeżonego wizerunku spółki oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku. Prezentacja spotu obejmie Internet i telewizję. Kampanii towarzyszy promocja na wybrane szafy i materace.

Black Red White_spot

Nowa kampania to efekt realizacji drugiego etapu rebrandingu marki Black Red White. W kreacji wykorzystane zostało hasło „Moja Planeta. Dom”, które nawiązuje do stworzenia miejsca idealnego wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska. Dom to miejsce, które nie tylko ułatwia odzyskanie harmonii i spokoju po ciężkim dniu, ale przede wszystkim pozwala cieszyć się chwilami spędzonymi z najbliższymi.

„Najnowsza kampania reklamowa jest częścią kolejnego etapu komunikacji na temat zmian wizerunkowych w Black Red White. Spot pod hasłem „Moja Planeta. Dom” doskonale odzwierciedla metamorfozę spółki na przełomie ostatnich kilku miesięcy, pokazując zupełnie nową, odświeżoną odsłonę marki. Wkrótce rusza także blog firmowy „Moja Planeta. Dom”. Czytelnicy będą mogli skorzystać z wielu ciekawych porad i inspiracji” – mówi Tomasz Jędraszczyk, Dyrektor Marketingu Black Red White.

Rozpoczęciu kampanii towarzyszy promocja na wybrane szafy i materace, które zakupić można taniej aż o 20%. Niższe ceny to doskonała okazja do urządzenia idealnego i uporządkowanego wnętrze, które sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Promocja obowiązuje do 29 września.

Kampania reklamowa będzie emitowana w telewizji oraz w serwisach internetowych. Spot reklamowy można również zobaczyć na kanale Black Red White na YouTube.

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.