Już po raz czwarty Redakcja Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej przeprowadziły badanie rynkowe, które ma na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów. W kategorii produkty zapachowo–odświeżające tytułem DOBRA MARKA 2013 – Jakość, Zaufanie, Renoma została wyróżniona Pachnąca Szafa.

Analizom poddane zostały między innymi pozycja rynkowa marki, jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów. Tym samym, wyróżnienie podkreśla niezwykły profesjonalizm marki, który przejawia się w każdej sferze działalności.

Organizatorzy, którzy działają pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, docenili produkty Pachnącej Szafy, dzięki czemu marka osiągnęła bardzo wysoką pozycję w rankingu. Wyróżnienie przyznaje się polskim markom, które w danym momencie określane są jako najbardziej rozwojowe i najlepiej rokujące.

Pachnąca Szafa to dynamicznie rozwijająca się marka, wciąż powiększająca swoje portfolio. Jej zapachowe produkty dla domu znaleźć można w charakterystycznych ekspozytorach – „pachnących szafach” – znajdujących się w największych sieciach drogerii i supermarketów w całej Polsce, m.in. takich jak Rossmann, Super-Pharm, Hebe, Tesco, Carrefour, Auchan czy Makro. Firma oferuje także współpracę na zasadach B2B.

Przeprowadzone badania rynkowe podkreśliły wysoki status marki, która jest liderem w swojej branży, potwierdzają najwyższą jakość jej produktów, a co najważniejsze – ukazują ogromne zaufanie odbiorców.