Polska firma Black Red White po raz kolejny zdobyła uznanie konsumentów, uzyskując wyróżnienia we wszystkich trzech kategoriach: Superbrands, Business Superbrands i Created In Poland Superbrands 2014/15. Godła Superbrands plasują spółkę wśród czołowych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce.

Superbrands to największe badanie konsumenckie marek w Polsce. Ponad 20-letnia tradycja badań w 80 krajach na świecie, a od 10 lat obecna także w Polsce, pozwala na wiarygodne wyłonienie aktualnych liderów rynku. Głównym celem inicjatywy Superbrands jest promocja idei brandingu przez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek.

SB_BSNSS-POL2014-15-CMYK

Badanie konsumenckie Superbrands dotyczy wielu sektorów rynkowych, a finalne wyróżnienia przyznawane są w trzech kategoriach. Ideą konkursu Created in Poland jest specjalne wyróżnienie marek stworzonych w Polsce przez rodzime firmy. Godło Superbrands przyznawane jest najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny konsumentów oraz Rady Marek. Z kolei tytuł Business Superbrands przypada najsilniejszym markom biznesowym w kraju. Ocenę w tej kategorii wystawia Rada Marek Business Superbrands. Firma Black Red White zdobyła odznaczenia we wszystkich trzech kategoriach, wykazując się rosnącym znaczeniem na rynku.

SB-POL2014-15-Created in PL CMYK

„Potrójne wyróżnienie w badaniu konsumenckim Superbrands to dla Black Red White nie tylko dowód uznania konsumentów, ale także duża odpowiedzialność. Mamy świadomość, że oczekiwania naszych Klientów rosną, jednak nagrody zdobyte we wszystkich konkursowych kategoriach Superbrands są dla nas znakiem, że jesteśmy godni powierzonego nam zaufania. Nagrody te to dla nas również motywacja do podejmowania dalszych działań i pracy nad rozwojem marki” – mówi Dyrektor Marketingu Black Red White Tomasz Jędraszczyk.

SB-POL201415-CMYK

Więcej szczegółów na temat nagrodzonej spółki oraz otrzymanych nagród znaleźć można na stronie www.brw.com.pl.

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 23 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.