Black Red White – największa marka meblowa w Polsce – odświeża swój wizerunek, prezentując unowocześnione logo i wprowadzając charakterystyczny język komunikacji wizualnej. Charakter rebrandingu oddaje nowe hasło przewodnie marki „Moja planeta. Dom.”.

Modernizacja wizerunku marki to konsekwencja rozwoju spółki oraz dostosowywania strategii do oczekiwań rynku. Wdrażane działania obejmują kompleksowe odświeżenie komunikacji wizualnej, przebudowę serwisu www.brw.com.pl, otwarcie kanałów w social media oraz bardziej przyjazny dla Klientów układ salonów firmowych i nowe podejście do ich potrzeb zakupowych.

Black Red White - Moja planeta. Dom. - reklama wizerunkowa

Pierwszą widoczną zmianą jest nowe logo Black Red White. Do zapisu nazwy został dobrany prosty, jednoelementowy krój, który jest płynną i unowocześnioną kontynuacją poprzedniego logotypu. Powstał również wariant zapisu w trzech liniach, który pozwala lepiej wykorzystać przestrzeń o proporcjach zbliżonych do kwadratu. Zmiana wizerunku marki to również nowy, bogaty język wizualny, któremu charakter nadają ikony oraz fonty Superclarendon Black oraz Ubuntu.

Black Red White logo podstawowe

Działania rebrandingowe obejmą także oficjalną stronę internetową producenta. Zmienił się zarówno design, jak i funkcjonalność witryny. Został wprowadzony nowy układ grafik oraz zwiększyła się liczba prezentowanych zdjęć mebli i dodatków. Duże, efektowne wizualnie moduły istotnie ułatwiają użytkownikowi poruszanie się po interesującym go asortymencie. Klienci znajdą na odświeżonej stronie nowe inspiracje i oferty specjalne. Nowością jest dostępność na witrynie głównej e-sklepu z dekoracjami i dodatkami oraz jeden koszyk zakupowy dla mebli i dodatków. Postanowiono również zapewnić Klientom komfort użytkowania serwisu na urządzeniach typu tablet czy smarfton, do czego została wykorzystana technologia RWD.

„Wprowadzenie zmian w zakresie komunikacji wizualnej to dla Black Red White z jednej strony element naturalnego rozwoju firmy z długoletnią tradycją, a z drugiej chęć do unowocześnienia procesu komunikacji z konsumentami. Wobec obecnej, wysokiej konkurencyjności rynku samo oferowanie wysokiej jakości produktów nie jest wystarczające. Dopiero atrakcyjność przekazu marki oraz wyjście naprzeciw dynamicznie zmieniającym się wymaganiom konsumentów umożliwia dotarcie do obecnych i nowych Klientów. Chcemy zaproponować Klientom nie tylko meble i dodatki, ale także przyjazną atmosferę i fachowe porady, które ułatwią stworzenie własnej, unikalnej domowej przestrzeni, ponieważ dla Black Red White dom to coś więcej niż meble. To przyjazna przestrzeń dla całej rodziny. Co istotne, dopasowujemy także formę przekazu do naszej misji i hasła przewodniego „Moja Planeta. Dom.”. Nasze salony formowe, katalogi, strona internetowa oraz obecność w mediach społecznościowych mają ułatwić Klientom wybór, kontakt z firmą oraz oddać charakter marki, która ma być inspirująca, serdeczna i opierać się na empatii, harmonii oraz radości życia. Naszym priorytetem jest zdobywanie zaufania kolejnych grup konsumenckich, a misją – otwarcie się na ich potrzeby i oczekiwania. Odnowione, uproszczone i bardziej uniwersalne logo ma w swojej prostej formie graficznej nawiązywać do naszej tradycji, a jednocześnie oddawać wszystkie nasze wartości i partnerskie nastawienie do Klientów” – powiedział dyrektor marketingu Black Red White, Tomasz Jędraszczyk.

Responsywna strona interentowa brw.com.pl

Ostatnie lata to okres szczególnie intensywnego rozwoju w zakresie rozszerzania oferty i poprawy dostępności asortymentu przez modernizację sieci handlowej oraz możliwość zamówienia mebli przez internet i zakupu dodatków przez sklep internetowy. Chęć ciągłego rozwoju jakości świadczonych usług, zwiększania możliwość dotarcia do konsumentów oraz umacnianie pozycji lidera w branży to najważniejsze cele związane z odświeżeniem wizerunku marki. Ważnym elementem jest także rewitalizacja salonów własnych, która ma uwypuklić przyjazny charakter marki i ułatwić Klientom zrealizowanie wizji przytulnego domu z wykorzystaniem wielu dostępnych w Black Red White możliwości. Działania modernizacyjne rozpoczęto od sklepu w Będzinie. Pilotażowy salon oferuje Klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności. Adaptacja nowych formatów graficznych i oznakowań punktów handlowych planowana jest do końca 2016 roku.

Więcej informacji o marce Black Red White można znaleźć na stronie www.brw.com.pl.

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.