Black Red White zaprezentowało wiele nowości i trendów na nadchodzący rok podczas wewnętrznych targów, które odbyły się 22 września w Ossie. W trakcie spotkania dla partnerów handlowych przedstawiono najnowsze propozycje mebli i priorytety biznesowe Grupy Black Red White na 2016 rok. Podczas spotkania rozdano również nagrody dla najlepszych kontrahentów.

Black Red White_Pireus

Najświeższe propozycje od Black Red White to przede wszystkim meble kuchenne oraz meble skrzyniowe, które będą priorytetem firmy w najbliższym czasie. Jako lider wdrożeń i designu Black Red White będzie wprowadzać na rynek nową ofertę kuchni modułowych – premiera katalogu odbędzie się już w październiku 2015. Nowy asortyment to także szafy, które są niezbędne w każdym domu, a dzięki odświeżonej koncepcji wybór mebli do garderoby będzie jeszcze łatwiejszy. Kolejną innowacją w 2016 roku jest wprowadzenie nowych kolorów mebli – w odcieniach naturalnego dębu, jak w kolekcjach Pireus czy Bari, które nawiązują stylistyką do lat 70-tych.

W trakcie konferencji Zarząd przedstawił priorytety na 2016 rok. Przede wszystkim jest to kontynuacja rebrandingu marki, którego charakter oddaje nowe hasło przewodnie firmy – Moja Planeta. Dom. Ważnym elementem odświeżenia wizerunku jest modernizacja salonów firmowych oraz partnerskich, które projektowane są z myślą o wygodzie Klientów. Układ sklepów odzwierciedla pomieszczenia mieszkania dzięki boksom funkcyjnym i strefom funkcjonalnym – jest to doskonałe rozwiązanie dla osób poszukujących ciekawych aranżacji i pomysłów dla wnętrz swojego domu. Aby jeszcze bardziej sprostać wymaganiom Klientów, Black Red White wdraża nowy standard obsługi klienta.

Black Red White_Byron

Black Red White_Kuchnia

Black Red White jest najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii meblarskiej w Polsce, dzięki czemu sprzedaż na przestrzeni ostatnich lat rośnie. Segment mebli tapicerowanych zanotował sprzedaż wyższą aż o 63% w ciągu trzech ostatnich lat, co jest dużym osiągnięciem. O sukcesie marki na rynku polskim świadczy potrójne wyróżnienie Superbrands – jednego z najszerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce. Black Red White za zadanie stawia sobie pomoc w stworzeniu domu i realizowaniu jego wizji, indywidualnie dopasowanej do Klienta, proponując szeroki wybór mebli i dodatków do stworzenia miejsca idealnego wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska.

Podczas targów przyznano nagrody dla najlepszych kontrahentów aż w pięciu kategoriach: największa sprzedaż mebli kuchennych, największa sprzedaż mebli tapicerowanych wśród małych salonów, największa sprzedaż mebli tapicerowanych wśród dużych salonów, najpiękniejsze studio kuchni oraz największa metamorfoza sklepu.

Więcej informacji o Black Red White na stronie www.brw.com.pl

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.