Czas letni to, poza sezonem wakacyjnym, także sezon remontowy. Jak się bowiem okazuje, Polacy bardzo często wykorzystują swój urlop właśnie na przeprowadzenie większych lub mniejszych prac remontowych w swoich domach i mieszkaniach. Zależy nam, aby odświeżone wnętrza były ładne i oryginalne, ale też funkcjonalne – zwłaszcza, jeśli chodzi o kuchnię czy łazienkę. Marka Hotpoint postanowiła sprawdzić, ilu z nas planuje w te wakacje remont i które pomieszczenia najczęściej trafiają na naszą remontową listę. Oto wyniki najnowszego raportu[1].

Co remontują Polacy?

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie marki Hotpoint, aż 37% ankietowanych planuje remont w te wakacje. Pomieszczeniem, które według ankietowanych najczęściej potrzebuje odświeżenia, jest kuchnia – blisko 1/3 badanych planuje w wakacje przeprowadzić remont właśnie tego wnętrza (28%). Na kolejnym miejscu – ex aequo – znalazły się: sypialnia i salon (15%). W obu tych pomieszczeniach relaksujemy się po całym dniu pracy i regenerujemy siły na kolejny, nic więc dziwnego, że zależy nam, by dobrze czuć się w tych wnętrzach.
Remont łazienki planuje 11% badanych, a odświeżenie pokoju dziecka 7%. Jadalnię ma zamiar zmienić tylko 6% respondentów. Najmniej popularnymi pomieszczeniami są: przedpokój, balkon, korytarz, pomieszczenie letnie czy kotłownia – zamierza je odnowić w te wakacje tylko 4% ankietowanych.
Wyniki badania wskazują także, że aż 40% respondentów na czas remontu zamierza wziąć urlop. Możemy zatem domniemać, że Polacy – którzy przecież słyną z zaradności – część prac remontowych planują wykonać sami (bez korzystania z pomocy fachowców).

Funkcjonalność przede wszystkim?

Czym powinniśmy się kierować planując remont? Michał Górecki, wspołwłaściciel bloga „Mike & Mary”, który marka Hotpoint objęła swoim patronatem (http://mikemary.pl), twierdzi, że najważniejszą cechą, która powinna być brana pod uwagę przy przeprowadzaniu remontu, jest funkcjonalność wnętrza:

 „Remontując dane pomieszczenie – przede wszystkim kieruję się funkcjonalnością, później wyglądem. Wygląd należy ocenić też pod kątem praktycznym, na przykład bardzo udziwnione faktury drzwiczek mogą zbierać kurz. W przypadku odnawiania kuchni warto też zastanowić się, gdzie będzie pryskać tłuszcz itp.”
–  stwierdza Michał Górecki. „Wygląd jest bardzo ważny, ale po pewnym czasie opatruje się nam i zostaje czysta funkcjonalność. Dlatego warto porzucić  wszelkie kompromisy w tym względzie” – dodaje.

Wykonując remont kuchni, powinniśmy więc kierować się przede wszystkim funkcjonalnością. Wybierając praktyczne, bezpieczne i stylowe meble oraz sprzęty gospodarstwa domowego, możemy stworzyć wygodną i ergonomiczną kuchnię. Takie urządzenia AGD oferuje np. marka Hotpoint, która stawia sobie za cel tworzenie unikatowych rozwiązań technologicznych, przy zastosowaniu ciekawego designu i komfortu użytkowania. Potwierdza to m.in. najnowsza linia sprzętów do zabudowy.

Nowa linia stylowych urządzeń do zabudowy marki Hotpoint

Najnowsza linia urządzeń do zabudowy łączy w sobie niezwykle innowacyjną technologię i wyjątkowy design. W jej skład wchodzą: piekarniki, piekarniki parowe, kuchenki mikrofalowe (z funkcją piekarnika), ekspres do kawy, lodówki, zamrażarki i zmywarki.

 

Marka Hotpoint stworzyła nową linię urządzeń z myślą o ich idealnym dopasowaniu. Dzięki temu, wybierając dowolne produkty z gamy, można tworzyć sety, które estetycznie ze sobą współgrają, tworząc harmonijną całość.

Wyróżnikiem nowej linii jest także jej nowoczesne wzornictwo, którego motywem przewodnim jest połączenie szkła i stali, gwarantujące wytrzymałość i trwałość produktów, a jednocześnie nadające im wyrazistości i eleganckiego charakteru. Nowa linia urządzeń marki Hotpoint to idealne uzupełnienie elegancko urządzonych wnętrz. Ich forma oferuje nowy poziom stylu, jakości i przestrzeni. Po raz pierwszy nowa linia urządzeń marki Hotpoint została zaprezentowana podczas tegorocznych targów EuroCucina w Mediolanie.

Więcej informacji nt. urządzeń marki Hotpoint, w tym nowoczesnych i eleganckich sprzętów do zabudowy z najnowszej linii, można znaleźć na stronie internetowej: www.hotpoint.pl oraz na blogu „Mike & Mary” (http://mikemary.pl).

[1] Ogólnopolskie badanie ilościowe realizowane techniką CAWI – przeprowadzone wśród  członków społeczności badawczej Zymetrii. Realizacja badania: 31.05. – 01.06.2016 r. Polacy w wieku 25-50 lat, N=255, kobiety i mężczyźni w wieku 25+, mieszkający z co najmniej jednym członkiem rodziny