W sporcie tak samo jak w życiu, za każdym sukcesem kryje się czyjeś wsparcie. Zwłaszcza na

początku, gdy młode talenty dopiero szukają szansy, by sią pokazać. Taka szanse daje VII

Międzynarodowy Turniej Sokolika U-10 w Starym Sączu, którego sponsorem została marka

WIŚNIOWSKI.

Turniej Sokolika to święto młodych piłkarzy. Ich meczom towarzysza emocje nie mniejsze niż te

podczas rozgrywek na największych stadionach świata. Sponsorem wydarzenia po raz kolejny

została marka WIŚNIOWSKI, która chce podkreślić wagę przedsięwzięć kierowanych do

początkujących sportowców. Wsparcie rozwoju młodych talentów i umożliwianie im doskonalenia

umiejętności w duchu sportowej rywalizacji to dla tak dużej marki, będącej dodatkowo

Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej niemal obowiązek.

„Poprzez patronowanie atrakcyjnym wydarzeniom sportowych i wspieranie nietuzinkowych

talentów chcemy przyczynić się do promowania sportu, zdrowej rywalizacji i zdrowego stylu życia.

 Tak tez jest podczas Międzynarodowego Turnieju Sokolika U-10. Chcemy dzielić się

z młodymi piłkarzami nie tylko pozytywną-energią, ale także realnym wsparciem. Za wszystkie

drużyny trzymamy kciuki i wierzymy, ze wszyscy mogą być zwycięzcami”_– dodaje Irmina Długopolska,

specjalista ds. marketingu sportowego firmy WIŚNIOWSKI.

Turniej Sokolika rozegra się już po raz siódmy. Zmagania najzdolniejszych piłkarzy z różnych

krajów, będzie można oglądać w dniach 17-18 czerwca. Zapraszamy do kibicowania razem

z marka WIŚNIOWSKI.