Black Red White w ramach kolejnego etapu rebrandingu przedstawia drugą odsłonę kampanii reklamowej „Moja Planeta. Dom”. W październiku uwaga skupiona jest na urządzeniu pokoju nastolatka i towarzyszy temu promocja na wybrane meble. Nowy spot jest prezentowany w telewizji i w Internecie.

Meble bez VAT_ Black Red White

Drugi etap rebrandingu marki Black Red White ma na celu dotarcie do większej liczby potencjalnych Klientów i zaprezentowanie nowego wizerunku. Hasło przewodnie zmian w firmie – „Moja Planeta. Dom” – obrazuje świeże podejście do aranżacji domu jako tworzenia niepowtarzalnych wnętrz, w których można się relaksować i spędzać czas z bliskimi. Black Red White za zadanie stawia sobie pomoc w stworzeniu idealnego domu, dopasowanego do wizji Klienta.

Black Red White przygotowało z okazji kampanii atrakcyjne oferty cenowe – „Wybrane meble bez VAT”, które obowiązują do 7 października. Wybrane produkty z kolekcji młodzieżowej dostępne są w promocyjnych cenach obniżonych o wartość podatku VAT, dzięki czemu podczas jesiennej metamorfozy wnętrz jeszcze łatwiej zaaranżować dom wedle własnego, niepowtarzalnego pomysłu. Do 19 października można również kupić bez VAT kuchnie na wymiar.

Promocja „Wybrane meble bez VAT” obowiązuje od 1 do 7 października 2015. Więcej szczegółów znaleźć można na stronie www.brw.com.pl oraz w salonach Black Red White.

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.